واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۶۱۱۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

واکنش پزشکیان به ادامه ممنوع التصویری شجریان

اینکه ما افرادی را که در باور جامعه وجود دارند بخواهیم حذف کنیم آیا نشانه آزادگی مان است و اگر می توانیم به این شیوه آنها را حذف کنیم خوب انها را حذف کنیم.
تدبیر24 :این نماینده مجلس می گوید: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم برخی افراد دراین جامعه محبوب هستند و مردم آنها را دوست دارند و با ممنوع اتصویری یا ممنوع الگفتاری آنها نیز به جایی نمی رسیم.

، مسعود پزشکیان ،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره رایزنی های علی جنتی برای رفع ممنوع التصویر محمد رضا شجریان  گفت: ادم از این قضایای که در مملکت اتفاق می افتد سردرنمیارد و باید از کارشناسان حقوقی پرسید که این احکام را چگونه تدوین می کنند، و به استناد انها افراد را حذف می کنند.

 وی اظهار داشت: افرادی که در قلب مردم هستند اگر عکسشان را بردارند و یا تصویرشان را نشان ندهند همچنان محبوب قلوب باقی می مانند و نمی تواند با ممنوع التصویری شان آنها را حذف کنند.

 پزشکیان با طرح این سوال که آیا این رفتارها نشانه آزادگی و حریت است گفت:اینکه ما افرادی را که در باور جامعه وجود دارند بخواهیم حذف  کنیم آیا نشانه آزادگی مان است و اگر می توانیم به این شیوه آنها را حذف کنیم خوب انها را حذف کنیم.

 وی گفت:ما چه بخواهیم و چه نخواهیم برخی افراد دراین جامعه محبوب هستند و مردم آنها را دوست دارند و با ممنوع اتصویری یا ممنوع الگفتاری آنها نیز به جایی نمی رسیم عکس و تصاویر این افراد در شبکه های اجتماعی و بین مردم ساعتی هزاران بار ردو بدل می شود و اینگونه رفتارها نیز تاثیری در کم شدن محبوبیت آنها در جامعه و بین مردم ندارد.

 این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت:تا الان این رفتارها را کرده اند و بعد ازاین نیز انجام دهند و قطعا به جایی نمی رسند زیرا این مردم هستند که باید راجع به عملکرد خوب وبد افراد قضاوت کنند.

برچسب ها: تدبیر24 پزشکیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی بوساری
|
Russian Federation
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
1
0
درود خدا بر مردان راستگو و نیک پندار
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
اميدوارم چشم خود را به واقعيت ها نبنديم و مانند كبك سر خود را زير برف نكنيم و واقعيت ها را ببينيم
و بياييم دل به حق تعالي بدهيم تا فقط ظاهر سازي كنيم
نظر شما: