واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

خاطره عجیب آیت الله مصباح از سیدحسن نصرالله

آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) خاطره ای را از دیدار خود با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیرامون جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان را نقل کرد و گفت: خداوند در این جنگ مانند جنگ بدر مومنین را یاری نمود.
 تدبیر24 : وی در دیدار با جمعی از اعضای کانون مسجد موسی بن جعفر (ع) اسلامشهر، افزود: سید حسن نصرالله، به بنده فرمود که در جنگ با رژیم صهیونیستی، گاه نیروهای حزب الله در منطقه‌ای محصور و گرفتار می‌شدند که مجبور بودند چند روز را با غذای مختصری سپری کنند و ظاهرا راهی برای خروج نداشتند.

وی ادامه داد: ایشان به بنده گفتند، وقتی دستگاه‌های مخابراتی اسرائیلی‌ها را شنود می‌کردیم، نیروهای آن‌ها اعلام می‌کردند که نمی‌دانیم چگونه باید با این افراد بجنگیم؛ آن‌ها با لباس سفید و با شمشیر به جنگ ما می‌آیند و ما چاره‌ای جز عقب نشینی نداریم! آری در این جنگ نیز، مانند جنگ بدر، خداوند مؤمنین را یاری نمود.
استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: خدای امروز، همان خدای بدر است؛ اگر ما بدری باشیم، نصرت الهی شامل حال ما هم خواهد شد؛ لذا هر کس صادقانه عمل کند و تنها به خدا اعتماد داشته باشد، خدا هم او را یاری خواهد داد.

برچسب ها: تدبیر24 مصیاح
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: