واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۶۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

پروفسور سمیعی عضو هیات علمی دانشگاه پزشکی ایران شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: پروفسور مجید سمیعی عضویت در هیات علمی این دانشگاه را پذیرفت.
تدبیر24 : مراسم تجلیل از پروفسور سمیعی امروز در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد که در این مراسم سید جواد میر اسماعیل رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: افتخار می کنم که پروفسور سمیعی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران شد و امید است دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از این فرصت برای بورسیه شدن نزد پروفسور سمیعی بهره ببرند.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود ۵دهه فعالیت علمی و تحقیقاتی دارد و نمونه های خوبی را برای کشور تربیت کرد. این دانشگاه حدود ۸ هزار و ۵۰۰ دانشجو در سطوح عالی علمی دارد که امیدواریم روزی هر کدام از این دانشجویان یک پروفسور سمیعی برای کشور باشند.میر اسماعیل در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران  ۸۱۰ عضو هیئت علمی که اکثرا جوان هستند، دارد. همچنین ۱۰دانشکده دارد که اکثر آنها جزو دانشکده های یونیک کشور هستند که پزشکان حرفه ای را تحویل جامعه داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران  تصریح کرد:هجدهمین بیمارستان این دانشگاه را نیز تا چند هفته دیگر تحویل می گیریم.

حاجی میر اسماعیل خاطر نشان کرد:دانشکده های توانبخشی، مدیریت و علوم رفتاری جزو تنها دانشکده هایی هستند که در این زمینه در رتبه اول کشوری قرار دارند که دانشکده علوم رفتاری با سازمان بهداشت جهانی همکاری بسیاری دارد.

وی در خصوص دانشکده هایی که اخیرا تاسیس شد، عنوان کرد:دانشکده های فناوری نوین،طب سنتی، داروسازی از جمله دانشکده هایی است که دانشگاه علوم پزشکی ایران تاسیس کرد .

میر اسماعیل افزود: تلاش داریم در سال ۹۵ دانشکده دندانپزشکی را نیز تاسیس کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص مراکز تحقیقاتی این دانشگاه بیان کرد:۳۱مرکز تحقیقاتی مصوب در دانشگاه علوم پزشکی ایران وجود دارد که ۳ مرکز گوش و حلق و بینی، مراقبت های پرستاری و علوم رفتاری همکاری خوبی با سازمان بهداشت جهانی داشته اند.
برچسب ها: تدبیر24 سمیعی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: