واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

والدین این کودک ۲ ساله را میشناسید؟+عکس

تدبیر24 :علی‌اکبر شیر‌سوار صبح امروز در گفت‌و‌گو با  فارس ، از تلاش دستگاه قضایی شهرستان سوادکوه‌شمالی برای جست‌وجوی والدین کودک پیدا شده در محور سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: ساعت یک بامداد 22 فروردین، گشت شبانه نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه‌شمالی در محور سوادکوه کودک 2 ساله‌ای را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این کودک حدود 2 ساله در محور سوادکوه و یک کیلومتر بعد از شیر‌گاه به سمت زیراب پیدا شد، افزود: یک طرف محل پیدا شدن کودک محور اصلی سوادکوه و طرف دیگر، پرتگاه بود.

رئیس داد‌گستری سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه هویت کودک پیدا‌شده هنوز مشخص نشده است و مشخصات وی به سیستم آگاهی سراسری فرستاده شده است ولی هنوز اطلاعی از خانواده وی به‌ دست نیامده است، خاطر‌نشان کرد: اعلام مفقودی وی نیز از طرف والدین یا بستگان این کودک در جایی درج نشده است.

شیر‌سوار با بیان اینکه کودک پیدا‌شده با هماهنگی دادگستری شهرستان در اختیار اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه‌شمالی قرار دارد، ادامه داد: افرادی که این کودک را می‌شناسند و یا اطلاعی از والدین و بستگان وی دارند با شماره 01142442290 تماس بگیرند و از طریق رسانه‌های مختلف سطح کشور برای یافتن والدین این کودک تلاش کنند.


کودک 2 ساله پیدا شده در محور سوادکوه


کودک 2 ساله که منتظر پیدا شدن والدین خود است


شماره تلفن 01142442290 برای معرفی والدین یا بستگان کودک

برچسب ها: تدبیر24 سوادکوه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: