واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۶۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

چرا هاشمی رفسنجانی پاسخ توهین ها را نمی دهد؟

تدبیر24 :آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با آنا، درباره علل حملات و توهین‌های اخیر تندروها و دلواپسان به آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی به دلیل سعه صدر، تحمل و صبرشان حملات و توهین‌ها را پاسخ نمی‌دهد.

هاشم‌زاده هریسی توهین‌های صورت گرفته به هاشمی رفسنجانی را بی‌اعتبار دانست و در این‌باره تاکید کرد: همانطور که گفتم، چنین هجمه‌هایی هیچ نتیجه‌ای در بر ندارد چراکه آیت‌الله هاشمی به توهین‌ها توجه‌ای نشان نمی‌دهد و این‌گونه اظهارات برای وی به امری عادی بدل شده است.

او «سکوت» را بهترین واکنش هاشمی نسبت به سخنان تخریب‌کنندگان دانست و گفت: آیت‌الله هاشمی هیچ پاسخی به توهین‌کنندگان نمی‌دهد زیرا توهین‌ها و حملات هیچ ارزشی برای هاشمی نداشته و ندارد و به همین دلیل تنها واکنش هاشمی «سکوت» است.

هاشم‌زاده هریسی در ادامه افزود: حرمت و احترام افرادی که انقلاب منتسب به آن‌هاست و برای اسلام خدمت کرده‌اند، باید محفوظ بماند. در داخل جامعه اسلامی باید ادب و اخلاق حاکم باشد تا جامعه سالم و پاک بماند. متاسفانه برخی از افراد دائما حرف از ادب و فرهنگ می‌زنند، اما خودشان به دیگران تهمت و توهین‌هایی را نسبت می‌دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: رعایت اخلاق، ادب و توهین نکردن باعث انسجام و وحدت ملی در کشور می‌شود. افرادی که به دیگران تهمت و افترایی را نسبت می‌دهند اتحاد ملی را بر هم می‌زنند چراکه هر شخصی حامی و طرفدارانی دارد.

مردم از توهین خسته‌ شده‌اند

هاشم‌زاده هریسی با بیان اینکه مردم تهران به آیت‌الله هاشمی رای حداکثری دادند و تهمت به وی، توهین به طرفداران رفسنجانی خواهد بود، اظهار کرد: می‌توان گفت مشارکت تهرانی‌ها در انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری بی‌سابقه بوده است. هاشمی توانست رای اعتماد مردم تهران را به خود جلب کند و جایگاه نخست انتخابات را به دست بیاورد. بنابراین طرفداران و افرادی که به وی رای داده‌اند از شنیدن توهین به هاشمی ناراحت می‌شوند.

او تاکید کرد: مردم از حمله و توهین خسته شده‌اند و به چنین اقداماتی علاقه نشان نمی‌دهند. ولی برخی از افراد هنوز متوجه این مسئله نشده و همان راه اشتباه و غلط را ادامه می‌دهند. در حالی‌که نتیجه رویکرد و اقدامات خودشان را در انتخابات هفتم اسفند مشاهده کردند. به هر ترتیب این اشخاص با دست خود ریشه خودشان را قطع می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: