تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۶۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

ترس مهمانداران همجنسگرا از سفر به ایران؟

دادخواستی در اینترنت تحت عنوان «مهمانداران همجنسگرای «ایرفرانس» از ترس اعدام حاضر نیستند به ایران پرواز کنند»، ظاهر شده است.
تدبیر24 :مهمانداران شرکت هواپیمایی فرانسه که همجنسگرا بودن خود را پنهان نمی‌کنند، این دادخواست را در اینترنت منتشر کرده‌اند.

این دادخواست طی 5 روز بیش از 2000 امضا جمع کرد.

در نامه نمایندگان انجمن «همجنسگرایان زن» آمده است که آنها از شرکت در پروازها به ایران خودداری می‌ورزند زیرا در ایران همجنسگرایی با حکم اعدام مجازات می‌شود.

در دادخواست منتشره همجنسگرایان مرد نیز آمده است که آنان نه به دلیل امنیت شخصی خود بلکه به علت اخلاقی از انجام پرواز به ایران خودداری می‌ورزند.

در این دادخواست همچنین آمده است: وقت آن فرا رسیده که «ایرفرانس» در عمل ثابت کند که اخلاقیات را رعایت می‌کند و فقط از سیمای شرکت هواپیمایی حمایت نمی‌کند.

قبل از این شماری از زنان مهماندار در پروازهای ایرفرانس با داشتن حجاب در تهران مخالفت کرده بودند که در نتیجه با تصمیم مدیران ایرفرانس، قرار شد حضور آنها در پروازهای ایران، اختیاری و انتخابی باشد.

شرکت هواپیمایی فرانسه (ایرفرانس) بعد از 8 سال، پروازهای خود را از این هفته از پاریس به تهران از سر می‌گیرد.
برچسب ها: تدبیر24 هم جنس باز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: