واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

با دعوت یک ایرانی / پسر بکن باوئر، تماشاچی ویژه دربی

دربی تهران یک مهمان ویژه خواهد داشت‌؛ از آلمان. او در این کشور چهره معروفی است؛ هم به خاطر پدرش و هم به خاطر فعالیت‌های ورزشی‌‌اش.
تدبیر24 : به گزارش سایت رسمی روزنامه خبرورزشی؛ او ميك بكن باوئر نام دارد و خيلي وقت‌ها در كنار پدرش حضور دارد. شايد اگر او را كنار بكن باوئر بگذاريد، هرگز تشخيص ندهيد اسطوره فوتبال آلمان پدرش باشد.

ميك هم سن و سال نسبتاً زيادي دارد و در حوزه فوتبال، فعاليت‌هاي فراواني مي‌كند. به ناگهان در آستانه دربي خبر رسيده، بكن باوئر كوچك قرار است به ايران سفر كند و در اين سفر كاري، تماشاگر دربي مهيج ايران هم باشد. هرچه تلاش كرديم با ميك كه امروز وارد تهران مي‌شود، گفت‌وگو كنيم او ترجيح داد سكوت كند و حتي علاقه‌اي نداشت خبر حضورش در تهران، در رسانه‌ها منتشر شود. امير سلطاني مشاور عالي باشگاه استوك سيتي انگليس كه اخيراً استقلال را به سوئد برد، زمينه را براي سفر ميك بكن باوئر به تهران مهيا كرد.
ميك زمان زيادي در تهران نيست. قرار است تنها سه روز در ايران باشد و سپس كشور را روز شنبه ترك كند. بكن باوئر جزو متخصصان فوتبال پايه به حساب مي‌‌آيد و در احداث و البته پيشرفت آكادمي‌هاي فوتبال، دستي دارد.

او در واقع براي مراودات فوتبالي‌‌اش به تهران سفر كرده و هدفش انجام بيزينس‌هاي فوتبالي است اما در كنار آن قرار است روز جمعه به ورزشگاه آزادي برود و بازي استقلال و پرسپوليس را ببيند. اتفاقاً دوستان ايراني ميك براي او از اين بازي مهيج گفته‌اند و از اينكه ورزشگاه پر از تماشاگر مي‌شود. به همين خاطر او بسيار علاقه‌مند است اين بازي را از نزديك تماشا كند.

بكن باوئر معروف هم تجربه 2 سفر به ايران را دارد. او قبل از جام جهاني‌ آلمان به عنوان سفير جام جهاني‌ به ايران آمد و البته در اين سفر ميرباخ رئيس فدراسيون فوتبال اين كشور هم او را همراهي كرد. يك بار هم بكن باوئر با تيم ملي آلمان به ايران آمد حالا نزديك به 11 سال بعد، پسر بكن باوئر به تهران سفر مي‌كند و تماشاگر دربي مهيج تهران خواهد بود.
برچسب ها: تدبیر24 بکن بائر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: