واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۶۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

دستمزد یک سخنرانی هیلاری کلینتون



تدبیر24 :   دستمزد یک سخنرانی هیلاری کلینتون، نامزد پیشتاز ریاست جمهوری حزب دموکرات، بیش از کل درآمد سالانه‌ برنی سندرز، نامزد رقیب وی در همین حزب، است.

برنی سندرز به تازگی اسناد مالیاتی خود را برای سال 2014 میلادی منتشر کرد، که نشان می دهد کل درآمد وی در آن سال، حدود 205 هزار دلار بوده است، که کمی بیش از 8 هزار دلار از آن را به بنگاه های خیریه اعطا کرده و نزدیک به 28 هزار دلار از درآمدِ سالانه‌ خود را به عنوان مالیات، به دولت فدرال آمریکا پرداخته است.

از این رو، نرخ عملی مالیاتِ پرداخت شده از سوی سندرز به دولت فدرال آمریکا در سال 2014 میلادی، حدود 13.5 درصد بوده است که رقم بسیار ناچیزی نسبت به نرخ (بیش از 30 درصدی) است که مردم معمولی در آمریکا به دولت فدرال به عنوان مالیات می‌پردازند.
مجری این شبکه افزود: به یاد آورید که میت رامنی، نامزد سابق حزب جمهوریخواه که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا، به رقابت با باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور، پرداخته بود، به علت نرخ پایین مالیاتی که پرداخته بود، به شدت از وی انتقاد شد این در حالی است که نرخ مالیات پرداختی از سوی میت رامنی بیشتر از برنی سندرز بود.

یکی دیگر از مجریان این شبکه گفت: شاید اگر به برنی سندرز در این خصوص انتقاد کنند وی پاسخ دهد، «من براساس مقررات کنونیِ مالیاتی در آمریکا، مالیات پرداخته‌ام، ولی آماده‌ام که اگر قوانین مالیاتی در این کشور تغییر کند (نرخ مالیات‌ها افزایش یابد) من نیز مالیاتِ به مراتب بیشتری بپردازم» (برنی سندرز در مبارزات انتخاباتیِ خود، افزایش قابل توجه نرخ مالیات را برای طبقه ثروتمند و تاحدی نیز برای اقشار متوسط جامعه آمریکا، پیشنهاد داده است).

یکی از مجریان این شبکه گفت: هیلاری کلینتون برای سخنرانی‌های مختلفِ خود، دستمزدهای بسیار بالایی دریافت می‌کند. مثلاً دستمزد وی برای سخنرانی در شرکت جنرال الکتریک آمریکا، بیش از 220 هزار دلار بوده است. هیلاری کلینتون برای سخنرانی در سازمان نادا، 325 هزار دلار دریافت کرده است. بانک آلمانیِ «دویچه بنک» نیز برای یک سخنرانی، 280 هزار دلار به هیلاری کلینتون دستمزد پرداخته است. روی هم رفته، تاکنون هیلاری کلینتون حدود 45 سخنرانی در اماکن و شرکت‌های مختلف انجام داده است، که دستمزدهای مشابهی برای هر یک از آن سخنرانی‌ها دریافت کرده است.

مجری فاکس نیوز در پایان افزود: هیلاری کلینتون برای هر یک از سخنرانی‌های خود، دستمزدی دریافت می‌کند که بیش از کل درآمد سالانه‌ برنی سندرز است.
منبع: واحد مرکزی خبر

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: