واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

عابد فتاحی: باید با رفتاری مدنی با کشورها گفت‌وگو کنیم

تدبیر24 :عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان با اشاره به برخی تندروی ها اظهار داشت: زمان تندروی بین جریان‌های سیاسی احزاب و گروه‌ها گذشته است ولی برخی افراد به اسم انقلاب و اسلام اقداماتی تندروانه انجام می‌دهند که تاریخ مصرف آنها گذشته است.

نماینده اصلاح‌طلب ارومیه تصریح کرد: در حمله تندروها به سفارت انگلیس و عربستان ضربه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی فرهنگی زیادی خوردیم. اگر بخواهیم با یک کشور در عرصه بین‌المللی ارتباط نداشته باشیم لازم نیست به سفارت آن کشور حمله کنیم و آنجا را به آتش بکشیم و رفتار غیر‌متمدنانه و خشونت‌آمیز از خود نشان دهیم.

وی ادامه داد: باید با رفتاری مدنی با سایر کشورها گفت‌وگو کنیم. اجرای برجام زمینه مساعدی را برای ارتباط با دیگر کشورها ایجاد کرده است و باید از این فرصت پیش‌آمده استفاده کنیم. البته معتقدم اگر موضوع حمله به سفارت عربستان در قبل از اجرای برجام رخ می‌داد می‌توانست برای ما مشکلات بیشتری ایجاد کند ولی سیاست‌های اعتدالی دولت آقای روحانی یک نمونه بسیار خاصی را در دنیا ایجاد کرده است. سیاست‌های فعلی این دولت به نفع سیاست‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشورمان است.

نماینده ارومیه در مجلس افزود: هیچ‌کسی از خشونت نتیجه‌ای نگرفته است که ما به نتیجه برسیم پس ادامه تندروی‌ها به صلاح کشور نیست و خروجی آن چیزی جز مظلوم‌نمایی عربستان و هم پیمانانش به همراه ندارد و منجربه صدور بیانیه‌های ضدایرانی و تحریمی علیه کشورمان می‌شود.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم درباره برخورد قضائی با این افراد گفت: البته مسئولان قضائی قول داده بودند با این افراد تندرو برخود قضائی شود و تصور می‌کنم نهادهای مسئول در حال جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی این افراد هستند و انتظار داریم با افرادی که موجب ضربه‌زدن به منافع ملی و صدور بیانیه چهاربندی ضدایرانی شده‌اند، برخورد قاطع شود.

منبع:آستان
برچسب ها: تدبیر24 فتاحی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: