واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۶۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

امکان اخذ مدرک معتبر بین‌المللی به صورت مجازی

تدبیر24 :بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان (ایباما)، امکان اخذ مدرک معتبر و قابل استعلام از آکادمی بین‌المللی WTG اتحادیه اروپا را در ایران فراهم کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، اخذ مدرک از آکادمی بین‌المللی WTG اتحادیه اروپا در زمان کوتاه و به‌صورت غیرحضوری پس از گذراندن سه مرحله ثبت‌نام آنلاین، دریافت و مطالعه محتوای الکترونیکی و شرکت در ارزیابی از طریق ارسال پروژه پایان دوره توسط متقاضیان با نوآوری بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان انجام می‌شود.

کلیه این مدارک معتبر و از طریق وب سایت رسمی آکادمی به نشانی www.wtg-ge.com قابل استعلام هستند و هم‌اکنون از طریق بستر دانش‌بنیان بومی تولید شده توسط هولدینگ تِدسا با نام تجاری ایباما (بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی) در بیش از ۷۰۰ دوره مجازی و الکترونیکی قابل اخذ بوده و در چهار سطح به متقاضیان اعطا می‌شود.

سطح نخست مدرک معتبر و قابل استعلام با عنوان WTG TARAINING CERTIFICATE است. سطح دوم مدرک سطح بالا نامیده می‌شود که در کشورهای مختلف و اکنون در ایران ویژه کارآفرینان و مدیران برتر پس از ارزیابی دوره و رزومه کاری، تحت عنوان WTG HIGH LEVEL CERTIFICATE به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

در سطح سوم WGT PROFESSORSHIP APPROVED مدرک استادی و مربی‌گری برای استادان کشورهای مختلف صادر می‌شود که علاوه بر رزومه، نیازمند سوابق تدریس و مربی‌گری متقاضی است.

در سطح چهارم WGT TECHNECIAN APPROVED مدرک تکنیسین برای متخصصان و کاردان برتر فنی با ارزیابی رزومه آن‌ها ارایه می‌شود.

بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان (ایباما) نهاد ارایه‌کننده بستر آموزش مجازی نرم‌افزاری دوره‌های ویژه اشتغال، مدیریت، کامپیوتر و اینترنت، علوم پایه، صنایع، فنی و مهندسی، ورزش و هنر، معارف و حقوق، روانشناسی، زبان، کیفیت و استاندارد است. خدمات آموزشی ارایه‌شده توسط ایباما محدود به کشور نیست و کلیه فارسی زبانان در سراسر جهان می‌توانند از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: