واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۶۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
ابوترابی فرد:

راهزنان بین‌المللی منافع و منابع ملت‌ها را غارت می‌کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه دیوان عالی آمریکا در خصوص برداشت دو میلیارد دلار از ذخایر بانک مرکزی، اظهار کرد: ایران اسلامی مقابل این راهزنان بین‌المللی می‌ایستد.
 محمدحسن ابوترابی ‌فرد در ابتدای نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی که صبح امروز در هتل اسپیناس آغاز به کار کرد ضمن بیان این مطلب، گفت: این سرقت‌ها نشان می‌دهد که جامعه بشری باید در برابر راهزنان بین‌المللی که با تکیه بر قدرت نظامی خود ملت‌های دیگر را مورد ستم قرار می‌دهند موضع قاطع داشته باشند و مقابل آنها بایستند.

وی ادامه داد: همه ملت‌ها باید بدانند که اگر در مقابل دیوان عالی موضع جدی اتخاذ نکنند این راهزنان بین‌المللی منافع و منابع ملت‌ها را غارت می‌کنند که ایران تاکنون نشان داده مقابل آنها ایستاده و خواهد ایستاد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ما در مقابل دست‌اندازی‌های آمریکایی‌ها که مورد حمایت لابی صهیونیسم است خواهیم ایستاد و از منافع همه ملت‌های مظلوم جهان دفاع خواهیم کرد و مطمئن باشید در این تقابل ایران اسلامی پیروز خواهد بود.

ابوترابی فرد در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: از نگاه قرآن کریم در صورتی این گفت‌وگوها و نشست‌ها الهام ‌بخش و مفید است که اطراف سه موضوع بحث شود؛ یکی از این موضوعات این است که برای فهم مشکلات فراروی بشری و تلاش برای پوشش نیازهای جامعه انسانی باشد و منظور از نشست‌ها ارتقاء سلامت جامعه اسلامی و موضوع گفت‌وگوها مورد نظر خداوند باشد.

وی افزود: در عین حال باید درباره مسائلی بحث شود که عقلا آن مسائل را برای جامعه انسانی مفید می‌دانند و مورد تأکید ادیان الهی، پیامبران آسمانی و خداوند متعال است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: