واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۶۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

محکومیت «احسان صفرزایی» به 5 سال حبس

تدبیر24 :وکیل‌مدافع احسان صفرزایی یکی از ۵ متهم بازداشت شده در آبان ماه سال 94، از محکومیت موکلش به 5 سال حبس تعزیری از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب خبر داد.

ایمان میرزازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: شعبه 28 دادگاه انقلاب موکلم را با استناد به ماده 610 قانون مجازات اسلامی و به اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت به 5 سال حبس تعزیری محکوم کرده است.

وی با بیان اینکه احکام 4 نفر از 5 متهم این پرونده به صورت جداگانه در حال ابلاغ است، ادامه داد: صبح امروز (سه‌شنبه) متهمان این پرونده از زندان به دادگاه منتقل شدند تا رأی دادگاه به آن‌ها ابلاغ شود. همچنین خانواده متهمان نیز در دفتر شعبه حضور داشتند و توانستند با فرزندان خود ملاقات کنند.

میرزازاده با اشاره به اینکه اعتراض خود را به صورت شفاهی به دادگاه اعلام کردیم، گفت: طی روزهای آینده و در مهلت قانونی نیز لایحه اعتراضی را تقدیم دادگاه می‌کنیم تا پرونده در مرحله تجدیدنظرخواهی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری این هفته خود در رابطه با چند متهم که پرونده آن‌ها در دادگاه انقلاب مورد رسیدگی قرار گرفته بود، گفت: پرونده این افراد با حضور وکیل رسیدگی شد و برای 4 نفر از 5 نفر حکم صادر شده، اما هنوز حکم ابلاغ نشده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: