واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۶۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

کتابی با موضوع نبرد نیروهای ایرانی در سوریه

تدبیر24 :انتشارات پرسمان در نمایشگاه کتاب امسال اثری را عرضه کرده که نبرد میدانی نیروهای مدافع حرم به فرماندهی سردار سلیمانی در سوریه را به تصویر می کشد.
بر اساس این گزارش ، در این کتاب که نام آن " داعش و جهاد نکاح " است در بخش های مربوط به صحنه های جنگ در سوریه، نقش ایرانی ها به فرماندهی سردار سلیمانی در حفظ دمشق و کاخ ریاست جمهوری اسد و درگیری با گروه های تکفیری به خوبی بیان شده است.
در بخش هایی از این کتاب آمده: "وضعیت واقعا در حال بهم ریختن بود. سقوط حرم یا به عبارتی مقر حضور ایرانی ها، این ظن را تقویت کرده بود که آن¬ها را خیلی هم نباید دست بالا گرفت. وقتی قاسم  از سقوط حرم مطلع شد، از خط مرزی لبنان به سرعت خود را به دمشق رساند. او یک تیم ورزیده از کماندوهای واکنش سریع را برای بازپس گیری حرم به نقطه مورد نظر فرستاد. چند ساعت بعد، خط امن ارتباطی برای تماس  با کاخ ریاست جمهوری در دمشق آماده شده بود.  
او شخصا با پرزیدنت اسد تماس گرفت. تماس به سختی برقرار شد اما سرانجام  دسترسی به رئیس جمهور میسر شد. قاسم به او گفت: "جناب رئیس جمهور یک هواپیمای اختصاصی تا چند ساعت آینده در محوطه کاخ به زمین خواهد نشست تا شما و اعضای خانواده تان را به نقطه ای امن منتقل کند."
اسد گفت: "من نمی توانم دمشق را ترک کنم...
این کتاب در 178 صفحه از سوی انتشارات پرسمان عرضه شده و نویسنده آن "امیررضا پرحلم " است
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: