واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

عارف:شخصاً صاحب هیچ رسانه‌ای نیستم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم کشور ما سخت پایبند به اعتقادات دینی و باورهای مذهبی خود هستند و رسانه‌ها باید در انتشار اینگونه مطالب دقت لازم را بکنند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه شورای مشورتی بنیاد امید ایرانیان با اشاره به انتشار مقاله‌ای در یکی از رورنامه‌های کشور،گفت: انتشار این مقاله آن هم در آستانه عید غدیر خم به دلیل سهل انگاری متولیان این رسانه باعث ناراحتی جامعه متدینین و شیفتگان امام علی (ع) شده است و اینجانب هم بعد از خواندن این مقاله بسیار متاثر شدم.

وی افزود:مردم کشور ما سخت پایبند به اعتقادات دینی و باورهای مذهبی خود هستند و رسانه‌ها باید در انتشار اینگونه مطالب دقت لازم را بکنند.


عارف با اشاره به مطالب برخی سایتهای خبری که بعضی از رسانه‌ها را منتسب به او می‌کنند، تاکید کرد: شخصا صاحب رسانه‌ای نیستم و تنها مطالبی که در سایت شخصی من منتشر می‌شود، مورد تایید است.

وی با بیان اینکه به محدودیت‌ها وسختی کار اطلاع رسانی و خبری واقفم تاکید کرد: فضای کشور نیازمند آرامش و وحدت است و نباید جریان‌های مختلف سیاسی و رسانه‌های آنها بدنبال سایش‌های بیهوده سیاسی باشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با توصیه به رسانه‌ها و صاحبان قلم مبنی بر رعایت کردن مسائل مربوط به اعتقادات دینی و عقیدتی مردم، گفت: نباید با انتشار مطالبی در رسانه‌های اصلاح طلب که با اصول عقیدتی شیعیان در تناقض است زمینه را برای بهره برداری مخالفان اصلاحات فراهم کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: