واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۶۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

تبعات دستکاری های تعرفه گذاری پزشکی به جامعه تحمیل می شود

تدبیر24 : دکتر محمد مهدی قیامت هئیت مدیره نظام پزشکی تهران و عضو هئیت عالی انتظامی در خصوص تعرفه های بیهوشی در سال جدید گفت:اتفاقی در تعیین تعرفه های یهوشی رخ داده است بدون هماهنگی با انجمن و برد مربوطه انجام گرفته است.پایان سال 94 با ارائه بخشنامه ای دستکاری هایی در پایه بیهوشی صورت گرفت که پایه های بیهوشی را کاهش دادند این مسئله بدون هماهنگی با انجمن صورت گرفت و کاری خودسرانه بود که قطعا تبعات بسیاری را به جامعه تحمیل خواهد کرد.

به گزارش آستان،دکتر قیامت در ادامه بیان کرد:هشدار جدی داده می شود که این کار توسط هر فردی که صورت گرفته است باید هر چه سریع تر تغییر کند . سوال اساسی اینجاست که آیا تعرفه های جراحی نیز نسبت به سال گذشته کاهش داشته یا افزایش؟ از این رو هر مقام مسئولی که مسئولیت کاهش تعرفه های بیهوشی به عهده اش بوده است باید پاسخگو باشد.

عضو هئیت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در ادامه با بیان این مطلب که چنانچه مسئله کاهش تعرفه های بیهوشی تغییر نکند و به قبل بازنگردد افزود:قصد آن را دارم که اگر تعرفه های بیهوشی حل نشود به دیوان عدالت اداری شکایت کنم و حق و حقوق متخصصان بیهوشی را طلب کنیم تا مبادا حق آنها پایمال شود.

عضو هئیت عالی انتظامی با اعتراض شدید نسبت به این تصمیم تصریح کرد:اورژانس و بخش هایی مانند آی سی یو بدون حاشیه و گرفتن زیرمیزی به کار خود مشغول هستند و متخصصان بیهوشی تنها گروهی هستند که در جامعه پزشکی بدون حاشیه وظایف خود را انجام می دهند.از این رو چنانچه یک روز اعتصاب کنند و در اورژانس ها بیماری را پذیرش نکنند آن وقت مسئولین متوجه خواهند شد که چه فاجعه ای گریبانگیر جامعه می شود.

دکتر قیامت تاکید کرد:چنانچه تعرفه های بیهوشی اصلاح نشود یک روز اعتصاب و تعطیلی اتاق های عمل نشان خواهد داد که چقدر متخصصان بیهوشی مهم هستند و اجازه نخواهند داد که حقی از آنها در جامعه پزشکی تضعییف شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: