واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
رهبر معظم انقلاب:

مسئله‌ی امنیت اخلاقی مهم است

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی تاکید کردند: اهمیت امنیت در درجه‌ی اول است.
تدبیر24 :نیروی انتظامی در چند ماه اخیر چند کار مهم را انجام داد؛ امنیت مراسم دهه‌ی فجر، امنیت انتخابات و عید نوروز، در تصادفات جاده‌ای آمار کاهش پیدا کرده، لکن این هنوز یک نقطه‌ضعفی برای ما و کشور ما است. آمار تلفات جاده‌ای بالا است و باید بیش از اینها امنیت را برقرار کنیم.
 حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی تاکید کردند: اهمیت امنیت در درجه‌ی اول است، اگر در جامعه‌ای فقر نباشد اما امنیت هم نباشد زندگی تلخ می‌شود، اگر امنیت نباشد کارهای لازم در کشور، درس، کاسبی، دیپلماسی و اداره‌ی کشور هم انجام نمی‌شود، در اقتصاد مقاومتی، امنیت یکی از پایه‌های اقدام و عمل است.
ایشان افزودند: نیروی انتظامی در چند ماه اخیر چند کار مهم را انجام داد؛ امنیت مراسم دهه‌ی فجر، امنیت انتخابات و عید نوروز، در تصادفات جاده‌ای آمار کاهش پیدا کرده، لکن این هنوز یک نقطه‌ضعفی برای ما و کشور ما است. آمار تلفات جاده‌ای بالا است و باید بیش از اینها امنیت را برقرار کنیم.
حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین تصریح کرد:مسئله‌ی امنیت اخلاقی مهم است؛ به محیط جامعه باید توجه کرد، بعضی قمه می‌کشند اما بعضی هنجارشکنی می‌کنند و گناه را رواج می‌دهند؛ این اگر اهمیتش بیشتر نباشد کمتر نیست، باید به خرید و فروش مواد مخدر، مسئله‌ی معتادان، شرارت و هنجارشکنی توجه شود، اگر به شکل عقلانی به این نتیجه رسیدید که کاری باید انجام بگیرد، دیگر به مخالفت‌ها کاری نداشته باشید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: