واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

انتقاد از پخش غیر اخلاقی تصاویر سانحه تصادف داشگاه آزاد

تدبیر24 :مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با انتقاد از انتشار تصاویر مربوط به سانحه ی رانندگی دانشجویان این دانشگاه، آن را کاری غیراخلاقی خواند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حمیدرضا سرمد سعیدی ضمن تسلیت به خانواده های 3 تن از دانشجویان این دانشگاه که روز سه شنبه مورخ 95/02/21 در سانحه ی رانندگی درگذشتند، گفت: متاسفانه برخی افراد از هر اتفاق و فرصتی برای شایعه پراکنی و همچنین انتشار تصاویر در فضای مجازی سوءاستفاده می کنند که این خارج از چهارچوب اخلاقی است.

وی ادامه داد: تصاویر این حادثه ی تلخ به قدری دلخراش و ناراحت کننده است که دل هر انسانی را به درد می آورد و قطعا خانواده های داغدار این عزیزان را بیش از سایرین ناراحت می کند.

سرمد سعیدی افزود: همه ی ما به اعضای خانواده و عزیزانمان علاقه مند هستیم، بنابراین باید خود را در جایگاه خانواده های داغدار این عزیزان قرار دهیم و از انتشار این تصاویر خودداری کنیم.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همچنین از شایعاتی که در محافل مختلف و به خصوص فضای مجازی در رابطه با وضعیت این دانشجویان پیش از سانحه بیان می شود، انتقاد و تصریح کرد: ما نباید بدون داشتن علم و اطلاعات کافی نسبت به مساله ای، در مورد آن اظهار نظر کنیم. یقینا خانواده های محترم این عزیزان شرایط روحی بسیار بدی دارند و این شایعات تنها باعث آزار آنان خواهد شد که دور از اخلاق است.

وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده های داغدار، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و جامعه ی دانشگاهی کشور، آمرزش و رحمت الهی را برای این دانشجویان گرانقدر آرزو کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: