واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴

اتلتيکو فاصله يک امتيازي با بارسلونا را حفظ کرد

هفته دهم رقابت هاي فوتبال قهرماني باشگاه هاي اسپانيا موسوم به لاليگا شامگاه يکشنبه با برتري پرگل تيم هاي رئال سوسيداد و اتلتيکومادريد مقابل حريفان پيگيري شد.
تدبیر24: تيم فوتبال اتلتيکو مادريد با غلبه پنج بر صفر مقابل بتيس ،‌ فاصله يک امتيازي خود رابا بارسلوناي صدر نشين حفظ کرد. در اين ديدار اليور تورس در دقيقه يکم، داويد ويا در دقايق 52 و 56 ، ديگو کاستا در دقيقه 65 و گابي فرناندز در دقيقه 90 براي اين تيم گلزني کردند.

http://tadbir24.irدر ادامه اين رقابت ها رئال سوسيداد نيز با سه گل آلمريا را درهم کوبيد. در اين ديدار آنتوان گريژمان در دقايق 13 و 50 و خوزه آنجل در دقيقه 55 براي اين تيم گلزني کردند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، هفته دهم رقابت هاي لاليگا روز دوشنبه با مصاف ختافه مقابل اتلتيک بيلبائو به پايان مي رسد.

در حال حاضر در جدول رده بندي اين رقابت ها تيم فوتبال بارسلونا با 28 امتياز صدر نشين است و تيم هاي اتلتيکو با 27 امتياز و رئال مادريد با 22 امتياز در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.

تيم هاي اوساسونا و آلميرا نيز به ترتيب با هفت و سه امتياز قعر نشين اين رقابت ها هستند و در جايگاه نوزدهم و بيستم قرار دارند.
منبع:ورزش3

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: