واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۶۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

استقلال خوزستان؛ دوری از حاشیه!

تدبیر24 :  پانزدهمین دوره لیگ برتر خلیج فارس روز گذشته به پایان رسید و تیم استقلال خوزستان با شایستگی به مقام قهرمانی رسید و توانست جام قهرمانی را به استان خوزستان که مهد فوتبال ایران است.

در مورد قهرمانی این تیم شهرستانی دلایل مختلفی عنوان می‌شود و برخی این قهرمانی را به دلیل ضعف و مشکلاتی که در تیم‌های پابتخت‌نشین وجود داشت عنوان می کنند، اما واقعیت این است که تیم استقلال خوزستان در اکثر هفته‌ها در صدر و در بالای جدول قرار داشت و بدون توجه به تیم‌های مدعی تلاش کرد و امتیازهای لازم را کسب کرد.

مهمترین عامل قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان در بالاترین سطح کشور، بدون حاشیه بودن این تیم بود و بازی‌های این تیم با کمترین حاشیه‌ای برگزار شد و بازیکنان استقلال خوزستان بدون حاشیه‌سازی تا آخرین بازی به کمک تیم‌شان آمدند و توانستند با تفاضل گل بهتر بالاتر از تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران قرار گیرند و افتخار دیگری برای استان خوزستان رقم بزنند.

در مجموع در این دوره لیگ برتر تیم استقلال خوزستان با 57 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر قهرمان شد، پرسپولیس با همین امتیاز در رده دوم لیگ ایستاد و استقلال تهران با 52 امتیاز سوم شد و هر سه تیم سهمیه حضور در آسیا را کسب کردند.

در پایین جدول هم علاوه بر استقلال اهواز که از قبل سقوط کرده بود، تیم‌های راه‌‌آهن و ملوان هم به دسته اول سقوط کردند و فصل آینده جایی در لیگ برتر نخواهند داشت.

نتایج هفته پایانی لیگ برتر:
پرسپولیس 2 - راه‌آهن یک
 استقلال خوزستان 2 - ذوب‌آهن صفر
 صبای قم یک - استقلال تهران یک
 تراکتورسازی 5 - استقلال اهواز صفر
 فولاد خوزستان یک - گسترش فولاد یک
 سایپا صفر - نفت تهران صفر
 سپاهان اصفهان صفر - پدیده خراسان 2
 سیاه‌جامگان 2 - ملوان بندرانزلی صفر

منبع:آستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: