واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

نارضایتی بیماران از عملکرد انجمن ها،نتیجه بی قانونی

تدبیر24 :طراح پیش نویس طرح ساماندهی سازمان های مردم نهاد در مجلس نهم،  در خصوص حمایت های مالی انجمن های مردمی گفت:منابع مالی انجمن ها از خیرین و مردم تامین می شود بنابراین این منابع مالی باید به طور دقیق و شفاف خرج و هزینه بیماران عضو انجمن شود.

شجاعی کیاسری نماینده مجلس شورای اسلامی دوره های پیشین در گفتگوی اختصاصی با آستان  ادامه داد:یکی از موضوعاتی که باید در آینده ای نزدیک به طور شفاف و واضح علنی شود و مورد بررسی قرار گیرد بحث مالی و حمایتی انجمن های مردم نهاد است.

کیاسری تاکید کرد:نیاز است برای انجمن ها و تشکل های مردم نهاد یک قانون کلی به تصویب برسد مدیریت برخی انجمن ها نتیجه بی قانونی و قانون هایی است که خود مدیران و مسئولان این انجمن ها به تصویب می رسانند و همین امر موجب می شود تا نارضایتی بیماران از عملکرد برخی انجمن ها افزایش پیدا کند.

عضو فراکسیون سازمان های مردم نهاد در ادامه تصریح کرد:عدم ساماندهی حقوق و وظایف و همچنین عدم نظارت بر برخی انجمن ها بی نطمی هایی را رقم زده است از این رو باید قانونی وضع شود مبنی بر اینکه تمام انجمن های مردمی از یک قانون تبعیت کنند تا مدیریت سنتی برخی انجمن ها مانند انجمن بیماران کلیوی ایران مدیریت خود را به سمت کیفی سوق دهد.

برچسب ها: تدبیر24 بیماران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: