واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸

نرخ ارز باید واقعی شود

اکبرترکان در مراسم آغاز بکار دومین نمایشگاه برترین های مبلمان، کابینت، نورپردازی، دکوراسیون خانه، آشپزخانه و هتل اظهار داشت: در 8سال اخیر با ارزان فروشی ارز در واقع به واردات یارانه می‌پرداختیم و امروز حمایت ما از تولید در مقابل واردات ، واقعی کردن و تثبیت نرخ ارز است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از روابط عمومی دومین نمایشگاه «دکولایت»، وی اظهار داشت : زمانی که ارز به قیمت 1226 باشد واردات برای وارد کنندگان مقرون به صرفه است.

ترکان گفت : با ارز 1226 هم اکنون 50 درصد از ظرفیت واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی کاملا تعطیل شده است و برای فعال کردن باید نرخ ارز واقعی شود.

مشاور ارشد رئیس جمهور با اشاره به نرخ تورم 39درصدی در کشور گفت: دولت یازدهم امیدوار است بتواند نرخ تورم را تا پایان سال جاری به 35 درصد کاهش دهد.

همچنین، رامین سمیع زاده عضو هیئت مدیره و دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون در این مراسم گفت: این نمایشگاه تا روز جمعه دهم آبان از ساعت 10 صبح تا 8 شب پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف بر پایی این نمایشگاه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: این نمایشگاه با شرایط و امکاناتی بسیار مناسب با هدف ارتقای توان تولید کنندگان داخلی و امکان رقابت با محصولات وارداتی و برندهای برتر این حوزه برگزار شده است.

سمیع زاده همچنین ادامه داد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه از روز شنبه تا سه شنبه 7 آبان همایش های آموزشی رایگان در زمینه هایی مانند هم افزایی فرم و طراحی روشنایی ها ، طراحی داخلی و دکوراسیون هتل ها ، اصول و استانداردها در طراحی آشپزخانه، شیوه های افزایش فروش و موارد مشابه برگزار می شود.

وی اظهار داشت : روزهای پنجشنبه و جمعه 8 و 9 آبان نیز مسابقه دو روزه طراحی و ساخت روشنایی با حضور 30 تیم 4 نفره از دانشجویان طراحی صنعتی برگزار می شود و به تیم های برگزیده اول تا سوم جوایز تعلق می گیرد.

سمیع زاده گفت : مخاطبان این نمایشگاه را طیف گسترده ای شامل هتل سازان و هتلداران، انبوه سازان،مهندسان مشاور، معماران و نیز خانواده ها تشکیل می دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: