واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۶۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

بازی انقلاب در ایران ممنوع شد

تدبیر24 :شبکه خبری "فاکس نیوز" با انتشار گزارشی اشاره کرده است که بازی ویدئویی تحت عنوان "انقلاب 1979" ایران که روایت کننده رویدادهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران است انتشار و فروش اش در ایران ممنوع شده است.
به گزارش خرداد، این شبکه خبری می نویسد:"این بازی توسط "نوید خوانساری" جوان ایرانی ساخته شده است. نام بازی "انقلاب 1979: جمعه سیاه" است. طراح بازی متولد ایران بوده است. گفته شده که مقام های ایرانی گفته است که این بازی محتوای "ضد ایرانی" دارد و "تبلیغات طرفدار امریکا" است. نوید خوانساری از طراحان معروف بازی های رایانه ای است که او می گوید که مقام های ایرانی گفته اند که بازی در طرفداری از امریکا است اما او چنین باوری ندارد. او به "فاکس نیوز" می گوید:"بازی کاملا ساده است. ما سعی کردیم تا با رویکردی صادقانه آن چه را که اتفاق افتاده است را بیان کنیم". 




این شبکه خبری می افزاید:"بازی از چشم یک عکاس خبری سعی می کنت تا تجربه حوادث پر آشوب آن زمان را روایت کند. داستان درباره یک عکاس خبری کنجکاو است که از معترضان و حملات نیروهای نظامی رژیم پهلوی عکسبرداری می کند. خوانساری مدعی شده است که تلاش کرده تا در حفظ دقت و صحت روایت های تاریخی با ده ها نفر از کسانی که در جریان انقلاب نقش داشته اند صحبت کند". 




فاکس نیوز می افزاید:"مقام های ایرانی باور دارند که هدف از ساخت این بازی خصمانه بوده و تلاش دارد تا ذهن جوانان و بزگسالان را تحت تثایر اطلاعات نادرست و تحریف شده قرار داده و به روح آنان آسیب بزند". 

این شبکه خبری اشاره کرده است که این بازی در تاریخ 16 ژوئن از طریق اپل استور به فروش می رسد. 
برچسب ها: تدبیر24 انقلاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: