واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۶۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

ضرورت اقدام عملی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی زنان

تدبیر24 :فاطمه گودرزی گفت: آسیب‌های اجتماعی زنان از جمله مسایلی است که نیاز به طرح و بررسی جدی دارد؛ البته در مورد آن صحبت‌های بسیاری شده است ولی خیلی خوب است که به طور جدی و عملی به آن اهمیت داده و برای حل شدن آن گام برداشته شود.
فاطمه گودرزي

این  بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «خانواده» ایسنا، افزود: اقتصاد و معیشت و استقلال اقتصادی  زنان بسیار حائز اهمیت و ضروری است که در مورد آن اقداماتی صورت بگیرد و در این زمینه از سوی معاونت زنان صحبت هایی مطرح شود. بحث اقتصادی زنان شامل مشاغل زنان و شرایط مناسب کاری آن‌ها می شود تا بتوانند دست شان در جیب خودشان باشد و از لحاظ مالی ضعیف نشوند.

وی درباره سامانه پیامکی ۱۰۱، گفت: راه‌اندازی این سامانه اقدام مثبت و بسیار خوب و درستی بوده و لازم است اطلاع رسانی درست درباره این سامانه  صورت بگیرد تا زنان و همه افراد تاثیرگذار در این زمینه مشارکت کنند.  نمی توان مدعی شد که دنیای مجازی، فضای خیلی خوب و مناسبی برای اطلاع رسانی است چون همه نوع آدمی در آن حضور دارد و گاهی نتیجه عکس گرفته می شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: جلساتی می‌توان برای هنرمندان، زنان کارآفرین و بانوان ورزشکار گذاشت تا آن‌ها نیز مشارکت کنند و شرایط ویژه ای را برای حل مسائل و مشکلات زنان ایجاد کنند. همچنین می‌توانند دور هم جمع شوند و در مورد مشکلات و مسائل موجود  صحبت کنند و در پیشبرد فعالیت‌های این سامانه همکاری کنند تا کارها بهتر پیش برود.

گودرزی در پایان اظهارکرد: لازم است به منظور دستیابی به نتایج بهتر برای هر اقدامی اطلاع رسانی درست و کامل صورت بگیرد تا همه کسانی که می توانند حضور موثری داشته باشند در آن اقدام شریک شوند. با توجه به اینکه راه اندازی سامانه 101 برای بانو‌ان کشورم حرکت خوبی بوده است، هر کمکی که از دستم برآیدانجام می دهم.



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: