واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۶۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

کشف 50 کیلو گوشت فاسد در سفره خانه سنتی +عکس

تدبیر24 :نماینده دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از پلمب یک تالار باغ پذیرایی، سفره خانه سنتی، رستوران و غیرفعال شدن موقت یک واحد تهیه غذای آماده (پیتزا-ساندویجی) در شهر کرمان خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری میزان،نماینده  دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از پلمب یک تالار باغ پذیرایی،سفره خانه سنتی، رستوران و غیرفعال شدن موقت یک واحد تهیه غذای آماده (پیتزا-ساندویجی) در شهر کرمان خبر داد.

پلمب سفره خانه سنتی به دلیل عدم رعایت موازین شرعی + عکس


حمید گرامی در حاشیه بازدید طرح تیم عالی نظارت بر امنیت مواد غذایی که باحضور کارشناسان اداره بهداشت،دامپزشکی واداره نظارت بر اماکن اجرا گردید، اظهار داشت: این طرح از سال 93آغاز و به صورت مستمر توسط دادستانی مرکز استان در حال انجام است و با متخلفین وبرهم زنندگان امنیت غذایی شهروندان برخورد قاطع وقانونی صورت می‌پذیرد.

پلمب سفره خانه سنتی به دلیل عدم رعایت موازین شرعی + عکس


این مقام قضائی اعلام کرد: در این بازدید مقادیر زیادی گوشت و مواد غذایی غیرقابل مصرف که در شرایط نامطلوب ونامتعارف فراوری ونگهداری می شد،غیر قابل استفاده تشخیص داده و جمع آوری گردید.

پلمب سفره خانه سنتی به دلیل عدم رعایت موازین شرعی + عکس


وی ادامه داد: یک واحد صنفی سفره خانه بدلیل عدم رعایت موازین شرعی، اخلاقی و داشتن 50کیلوگرم گوشت فاسد وغیر قابل مصرف پلمب گردید.

این مقام قضائی ضمن هشدار به مراکز ارائه قلیان،تاکید کرد: ارائه قلیان به بانوان وافراد زیر 18سال ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: