تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۶۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

تکرارنیمه‌تمام‌ماندن‌جشن‌دولت‌در‌آمل

تدبیر24 :جشن وهمایش سه سالگی دولت تدبیر وامید در شهرستان آمل همانند دو دوره گذشته این مراسم درشهرستان آمل با دخالت حامیان احمدی نژاد به درگیری لفظی وفیزیکی انجامید.
به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،همایش بزرگ حامیان دولت تدبیرو امید با عنوان ” بزرگداشت حماسه ۲۴خرداد، تبیین دستاوردها وموانع درحالی عصرچهارشنبه درسالن همایش های شهیدرجایی اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل برگزار شد، که "اسداله درویش امیری” معاون حقوقی وامورمجلس های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری سخنران اصلی این همایش بود.
این همایش با تلاوت قرآن کریم، پخش سرودجمهوری اسلامی ایران، دبیربرگزاری همایش و فرماندارشهرستان آمل برگزار وپس از حدود یک ساعت سخنرانی وپایان صحبت های درویش امیری ودرحالی که وی به سمت صندلی خود برای نشستن درحال پایین آمدن بود، با سوال یکی از حاضران درجلسه مواجه شد.
این فرد درابتدا خود را میهمان واینکه اتفاقی از مسیرتردد می کرد وبا دین بنرهمایش وارد سالن شده، سوال خود را درقبال اینکه چرا مقام معظم رهبری در قبال مشکلات فراوان مالی دولت نهم ودهم سکوت اختیار می کردند، آغاز کرد.
درویش متولی درپاسخ گفت که درجایگاه رهبری نیستم که پاسخ دهم.
همسو با این پاسخ یکی دیگر از حاضر که ازقشرجوانان این همایش بوده، سوالات خود را اینگونه آغاز کرد که شما قاضی سراج را می شناسید؟
ایشان حساب صندوق ذخیره ارزی کشور را در زمان تحویل به دولت یازدهم ۵۴میلیارد دلار اعلام کردند ومی توانید در اینترنت آن را جستجو کنید.
-بحث برجام وقهرمان برجام را که گفتین، دیشب طعام رهبری را خوردین وفراموش کردین که رهبری انقلاب فرمودند که ” برجام خسارت محض بوده است” وشما کاملا این موضوع را تحریف کردین.!
-شما ازجشن خودکفایی گندم درکشور درپیش از دولت نهم گفتین واینکه دولت یازدهم از لبه پرتگاه دولت را تحویل گرفت!
-شما روزه هستین؟ فکرنمی کنم، اما انشاله که قبول باشه ولی این همه تهمتی که امروز برعلیه دولت نهم ودهم زدین فکرنمی کنم روزه شما قبول باشه
درادامه طرح سوال این جوان از به گفته حاضر ازحامیان دولت قبلی بوده، با دخالت عوامل برگزاری مراسم وسروصدای حاضران درسالن به درستی مطرح نشد وهمزمان چند فرد دیگری از حامیان احمدی نژاد دراین سالن با طرح سوال با صدای بلند فضای سالن را به یک باره تغییر دادند.
هرچند دخالت منفرد فرماندار شهرستان آمل در آرام کردن فرد طراح سوال وچند فرد دیگر تاثیری نداشت، اما درنهایت با دخالت عوامل برگزاری همایش وهدایت واسکورت کامل "”اسداله درویش امیری” معاون حقوقی وامورمجلس های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری به بیرون از سالن وخودروی فرماندار آمل از محل سالن شهید رجایی این شهر دور شدند.
البته دربیرون از سالن هم درگیری لفظی شدیدی میان عوامل برگزاری همایش با عوامل طرح کننده سوالات به وجود آمد که با وساط برخی افراد مسن خاتمه یافت.
در دومین سال برگزاری این همایش درمجمتع فرهنگی ارشاد آمل درمیانه های صحبت سخنران مراسم با دخالت حامیان احمدی نژاد وبرهم زدن نظم مراسم نیمه تمام ماند.
درسالن نخست این مراسم که با سخنرانی ربیع فلاح استاندارفعلی مازندران درسالن ورزشی کوثربانوان آمل برگزار شده بود، با قطع برق و اسپری های فلفلی درمیان حاضر به خشونت کشیده شد وتعدادی هم مصدوم وروانه بیمارستان شده بودند.
**عده ای بی جهت درتلاش برای بالابردن سطح انتظارات مردمی از دولت یازدهم هستند
معاون حقوقی وامورمجلس های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری، تلاش های برخی گروه ها وتلاش آنها برای بالابردن سطح انتظارات وتوقعات عمومی مردم از دولت تدبیرو امید را غیرمنصفانه خواند.
به گزارش خبرنگار خزر ۲۴، ” اسداله درویش امیری” عصرچهارشنبه درهمایش بزرگ حامیان دولت تدبیرو امید با عنوان ” بزرگداشت حماسه ۲۴خرداد، تبیین دستاوردها وموانع که درسالن همایش های شهیدرجایی اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل برگزار شد، گفت: متاسفانه این گروه با دو هدف که یکی از آن بالابردن سطح توقع وانتظارات از دولت یازدهم هست ودیگری ایجاد شبهه درمیان مردم درخصوص کارکرد دولت تدبیروامید درحال پیاده کردن برنامه های خود هستند.
**قسم می خورم فیش های حقوقی بالای مدیران دروغ است
وی افزود: طرح فیش های حقوقی مدیران رده بالای کشوری اصلا آن چیزی که الان در رسانه ها ومیان مردم منتشرشده نیست ودرگفتگو با چند نفر از این مدیران کاملا شفاف شده بود وقسم می خورم مبلغ دریافتی آنها آن چیزی نیست که درفیش ها چاپ شده است
درویش امیری اضافه کرد: انتشار این فیش ها کاملا جهت دار بوده و با هدف تخریب دولت بوده تا اذهان مردم را برگردانند.
**واکنش ایران درمقابل بدعهدی طرف مقابل درموضوع برجام سکوت نخواهد بود
معاون حقوقی وامورمجلس های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری با بیان اینکه پرونده هسته ای ایران پس از چندین سال با دیپلماسی هوشمندانه تیم مذاکره کننده کشورمان به نتیجه مطلوبی رسیده است، اضافه کرد: دیپلماسی جمهوری اسلامی درموضوع برجام ازموضع عزت وکرامت وبزرگی ملت ایران توامان بوده و اگر آن چیزی که اکنون درگفتار برخی کاندیداهای آمریکایی در نشست های تبیلغاتی دیده وشنیده می شود، دربیان رسمی آنان نیز بیاید، واکنش ایران درمقابل بدعهدی آنها سکوت نخواهد بود.
درویش امیری اضافه کرد: اگر دانش ودرایت دولت روحانی درعرصه بین الملل نبود امروز نمی توانستیم به راحتی در شرایط برابر با کشورهای غربی برسر میزه مذاکره به توافق های مورد دلخواه برسیم.
وی افزود: جمهوری اسلامی به مفاد توافق نامه با غرب کاملا پایبند ومتعهد است و درمقابل هم این انتظار متقابل را از کشورهای غربی خواستار است.
**حماسه های خردادماه در تاریخ ایران خاطره ساز شد
معاون حقوقی وامورمجلس های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری درادامه با بیان اینکه همه حوادث ماه خرداد ازجمله دوم، سوم، ۱۴- ۱۵ و۲۴ خردادماه روزهای فراموش نشدنی در تاریخ سیاسی کشور ماندگار شده است، گفت: تصمیم عاقلانه وفکورانه مردم در ۲۴خردادماه سال ۱۳۹۲ منجر به تشکیل دولت تدبیر وامید و حرکت به سمت شکوفایی اقتصاد وسازندگی کشور بوده است.
درویش امیری به کاستیهایی که دولت تدبیروامید از دولت گذشته به ارث رسیده است، گفت: ۲۴خرداد سال ۹۲ یکی از سرنوشت ساز ترین روزهای بعد از انقلاب بوده وآنچه برکشور که از سوی دولت نهم ودهم گذشته بود، باعث شد تا مردم را ازمسیری که کشور به سمت پردگاه سقوط نزدیک بودند، نجات دهد.
وی با ارائه آماری ازآنچه که گفته بود، تا سال۸۴ حدود ۸۰درصد پروژه های عمرانی کشور درحال تکمیل شدن وبهره برداری بود، اضافه کرد: دربخش کشاورزی جشن خودکفایی گندم را برگزار کردیم، جهان بدون ایران هراسی بود وزمانی که دولت روحانی روی کارآمد، که درسخت وبد ترین شرایط روی کارآمد.
معاون حقوقی وامورمجلس های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری با بیان اینکه اکنون انبوهی از طرح های نیمه تمام یادگار دولت نهم ودهم به دولت یازدهم رسیده و برای تکمیل آنها به بیش از ۴۰۰هزارمیلیاردتومان اعتبار نیاز است، اضافه کرد: برای تحقق این رقم باید بودجه جاری، عمرانی ویارانه ۵ سال آینده کشور را کنار گذاشت و همزمان هیچ پروژه جدیدی را شروع نکرد.
وی اضافه کرد: این درحالی است که وزارت نیرو با ۲۰هزار میلیاردتومان بدهی به تعدادی زیادی از پیمانکاران وطلبکاران خود مانده ، اما درمقابل بابک زنجانی به تنها ۲۶هزار میلیاردتومان پول کشور را اختلاس می کند.
وی یادآورشد: این رخدادها وصدها نمونه دیگر که گفتن آنها دراین همایش امکان آن نیست، سال های سال گریبانگیر این دولت وملت ودولت های دیگر نیز خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: