واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

جزئیات دستگیری تروریست‌ها در تهران

تدبیر24 :اجلسه ديروزمجلس‌محرمانه وغيرعلني بود. البته جلسه غيرعلني درمجلس معمولي است. ميهمان مجلس اين بار ارشد‌ترين مقام امنيتي كشور يعني وزير اطلاعات بود. شايد نتوان به ‌سادگي حدس زد كه وي با نمايندگان چه نكاتي را درميان گذاشته است. نمايندگان نيز به‌طور حتم و طبق روال اين جلسات كه مهر محرمانه دارد، نبايد سخني به بيرون درز دهند.

وزير اطلاعات و فيش‌هاي حقوقي نجومي

فيش‌هاي حقوقي نجومي منتشر شده در رسانه‌ها اين روزها دست آويز حمله تندروها به دولت شده است. آنها كه پيش از اين حاضر به پاسخگويي در زمينه فساد‌هاي فراوان رخ داده در دولت گذشته نبودند اين روزها براي پوشاندن آن موارد اختلاس، به بزرگنمايي مساله حقوق‌هاي ميليوني برخي ازمديران ارشد بانكي و بيمه‌اي روي آورده‌اند؛ اقدامي كه وزير اطلاعات درجمع خبرنگاران در آن مورد به سوالات خبرنگان‌ پاسخ داد. وي با بيان اينكه منِ وزير، يك بيستم اين مقدار را هم حقوق نمي‌گيرم، ازكساني كه فيش‌هاي حقوقي نجومي را افشا و دست دولت را براي برخورد باز كرده‌اند تشكر كرد و ازتشكيل پرونده دراين رابطه و بررسي آن دردولت خبر داد. وي ادامه داد: اگر دولت به اين مسائل مي‌پرداخت، مي‌گفتند دولت به حساب‌هاي شخصي وامور شخصي افراد سرك كشيده است. وي گفت: الحمدلله با عنوان اين مساله، دست دولت باز شد كه با اين مساله برخورد كند. وی در اين زمينه افزود: رياست محترم جمهوري هم به معاون اول دستور قاطع داد، جلساتي تاكنون تشكيل شده و به ياري خداوند با اين مساله به صورت جدي برخورد مي‌كنيم.

با حقوق‌هاي ميليوني هم برخورد مي‌كنيم

وزير اطلاعات همچنين درباره برخورد قاطع باحقوق‌هاي ميليوني اظهار داشت: همانطور كه در اين دولت با اختلاس‌هاي سه هزار ميليارد توماني و هشت هزار ميليارد توماني امثال بابك زنجاني برخورد شد، با اين حقوق‌هاي چند ده ميليوني هم برخورد مي‌شود. وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه گزارش برخورد با اين حقوق‌ها چه زماني اعلام مي‌شود گفت: در حال بررسي هستيم و اعلام خواهد شد. وي از تشكيل پرونده در اين مورد خبرداد وگفت: از طريق معاون اول محترم رئيس‌جمهور اعلام مي‌شود. همچنين وي گفت: درباره تغيير ديپلمات‌هايي همچون آقاي اميرعبداللهيان هم معتقدم كه سياست‌هاي جمهوري اسلامي با تغيير افراد تغيير نمي‌كند‌

درباره ابعاد عمليات اخير اطلاع‌رساني مي‌كنيم

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمود علوي با بيان اينكه در جلسه غيرعلني وي با نمايندگان مجلس درباره مسائل مختلف امنيتي كشور صحبت شد، درباره جزئيات اخير عمليات گمنام سربازان امام زمان (عج) و ضربه به توطئه تروريست‌هاي تكفيري، تصريح كرد: ان شاءا... در آينده جزئيات بيشتري از اين عمليات را با مردم عزيز در ميان خواهيم گذاشت.

خبر تکمیلی دستگیری تروریست‌های تکفیری و هابی در تهران

پیرو اطلاعیه اخیر وزارت اطلاعات مبنی بر دستگیری تعدادی از تروریست‌های تکفیری وهابی در تهران و چند استان کشور، وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران بخشی از اطلاعات قابل نشر اقدام اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج) را بیان کرد.حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی با تبریک میلاد مسعود کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: سلسله عملیات دستگیری تروریست ها از مورخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ آغاز و آخرین ضربه های اطلاعاتی در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ بر این گروه وارد شده و تعداد ۱۰ تروریست تکفیری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شده اند و هم اکنون بازجویی از تروریست ها و روند پیگیری های اطلاعاتی و عملیاتی در داخل و خارج از کشور به طور هم زمان و همه جانبه ادامه دارد. وزیر اطلاعات در ادامه گفت: عملیاتی که تروریست ها برنامه ریزی کرده بودند، در قالب بمبگذاری و انفجار از راه دور، عملیات انتحاری، انفجار خودرو حامل مقادیر انبوه مواد انفجاری و با هدف انفجار در مراکز تجمع و پر تردد مردم بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند. وی افزود: آنها پنجاه هدف انفجاری را شناسایی کرده بودند و مواد منفجره برخی از اهداف را آماده نموده و برخی دیگر را در حال تهیه، تدارک و دریافت بودند. علوی ضمن اشاره به اینکه تا کنون معادل یکصد کیلوگرم مواد آماده انفجار و ترکیبات پیش ساز آن کشف و ضبط شده گفت: با سلسله اقدامات پیچیده و پنهان اطلاعاتی از تحویل دو تن از این مواد به تروریست ها پیشگیری شده است. وی در پایان از ملت مومن روزه دار و سرافراز ایران اسلامی درخواست کرد برای موفقیت کامل این عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) نیازمند دعای شما بوده و لازم است عزیزان با حفظ هوشیاری همیشگی، هر گونه مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره تلفن ۱۱۳ در سراسر کشور منعکس نمایند.

برچسب ها: تدبیر24 تروریست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: