واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

احتمال دارد تندروها به سراغ احمدي‌نژاد يا فردي شبيه به او بروند

تدبیر24: قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به اشتباهات مشاهده شده در جریان اصولگرایی گفت: مشکلاتی که بین سلیقه های مختلف اصولگرایی مشاهده می شود، نشانگر این مساله است که هم صدایی در این طیف به حداقل ممکن خود رسیده است .

رسول منتجب نیا در گفت و گو با خبرنگار آستان همچنین ادامه داد:دقیقا به همین دلیل باید اذعان داشت که خيلي بعيد است كه اصولگرايان ميانه‌رو و تندرو، در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وحدت برسند.

وی بیان کرد: البته منطق مداری و واقع بینی عقل سليم اینطور حکم می کند كه چهره های معتدل جبهه اصولگرایی، مسير خود را از تندروها جدا كنند و سرنوشت خود را با آنها گره نزنند؛ زيرا اين احتمال وجود دارد كه تندروها به سراغ احمدي‌نژاد يا فردي شبيه به او بروند كه طبيعتا توفيقي نخواهند داشت و براي خود و ديگران مشكل ايجاد خواهند كرد.

منتجب نیا  افزود: این احتمال احتمالی محال است که گروه اعتدالي جناح راست حاضر به حمايت از احمدي‌نژاد در انتخابات سال ۹۶ شود.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در پایان خاطر نشان کرد: اگر اصولگرايان معتدل بخواهند با تندروها همراه شوند، به طور حتم هزینه های زیادی متوجه این تشکل تاثیرگذار سیاسی می شود.

منبع:آستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: