واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۶۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

یکهزار دانش آموز تهرانی طولانی ترین نقاشی کشور را می کشند

تدبیر24: نصراله آبادیان با اشاره به ارتباط مدیریت شهری با اقشار مختلف شهروندان و فراهم شدن زمینه مشارکت فعال و دریافت ایده‌ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان، افزود: با توجه به اهمیت این مشارکت در ارتقای کیفیت زندگی  شهروندان، برنامه های متنوعی با هدف ایجاد بستر فعالیت های گروهی و شاد از سوی اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه 11 با بیان این که اجرای برنامه های گروهی علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت و نشاط جمعی شهروندان می تواند آموزش های شهروندی را به صورت غیر مستقیم در بر گیرد و از این طریق مخاطبان در فضایی صمیمانه با مدیریت شهری ارتباط برقرار کنند ؛ از برنامه هیجان انگیز طولانی ترین نقاشی کشور توسط 1000دانش آموز خبر داد.

آبادیان افزود:  این نقاشی به طول 800متر در مسیر پیاده روی بوستان رازی بر روی بوم کشیده می شود و تمام ابزار لازم از جمله رنگ ، قلم مو ، کلاه ،دستکش و کاور در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 که برنامه طولانی ترین نقاشی کشور را تدارک دیده است ؛ در نظر دارد رکورد قبلی این طرح را که به طول 400 متر با حضور 600 دانش آموز در شهرستان بوکان برگزار شده بود ؛ تغییر داده و به نام دانش آموزان مدارس منطقه 11 ثبت کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: