واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۶۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

علت گسترش همکاری میان ایران و روسیه

روزنامه "جروزالم پست" با انتشار گزارشی در این باره تحت عنوان افزایش همکاری های نظامی ایران و روسیه همزمان با مقصر دانستن امریکا به نقض مفاد برجام از سوی ایران با اشاره به دیدار اخیر مقام های نظامی دو کشور می نویسد:"در دیدار اخیر میان مقام های دو طرف توافقی صورت گرفته است که نیروهای ارتش، سپاه و بسیج ایران در همکاری گسترده با روسیه و کشورهای پیرامونی آن از جمله قزاقستان، جمهروی اذربایجان و هم چنین چین باشند".


این روزنامه اشاره می کند که علت این نزدیکی و همکاری بیش تر را باید در اظهارات اخیر "بهروز کمالوندی" سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران جست. این روزنامه می نویسد:"او اظهار کرد که امریکا مرتکب نقض مفاد برجام شده است و از همکاری میان شرکت های بین المللی بزرگ با تهران جلوگیری کند. اشاره او به تحریم های باقی مانده علیه ایران درباره موضوعات حقوق بشری و تروریسم بوده است".

علیرغم نگران رسانه های اسرائیلی  اما رسانه های روسی از افزایش همکاری های میان دو کشور استقبال کرده است. تایمز مسکو در این باره به نقل از "الکساندر نواک" وزیر انرژی روسیه اشاره کرده است که ایران و روسیه در 70 پروژه صنعتی با یکدیگر همکاری می کنند و دیداری نیز میا مقام های روس با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران صورت گرفته است. این روزنامه اشاره می کند که سطح معاملات تجاری میان دو کشور به میزان 70 درصد افزایش یافته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: