واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۷۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

آیت الله کعبی: خرید هواپیمای بویینگ به نفع مردم نیست

 تدبیر24:  عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از قراردادهای نفتی و خام فروشی و معامله بوئینگ گفت: این‌گونه اقدامات خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و به نفع مردم نیست.

 آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به‌ضرورت اهمیت به شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار داشت: این جمله‌ کوتاه مقام معظم رهبری بیانگر یک "انقلاب اقتصادی" و نشانگر نگاه عمیق و کارآمد به‌منظور استحکام درون‌زای نظام اسلامی و تحقق رشد و شکوفایی کشور است که ریشه در دغدغه جدی ایشان نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم دارد.

به نوشته تسنیم، عضو مجلس خبرگان رهبری به‌ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی به مقوله اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل یک فرمان اجرایی به همه دستگاه‌های اجرایی کشور است تا به‌ شکل ملموس و به‌طور ساختارسازی به آن همت گماردند، حال‌ آن‌که پیشرفت ملموسی در این زمینه مشاهده نشده است.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: متأسفانه گشایشی در اوضاع معیشتی مردم به‌وجود نیامده و تنها اقداماتی از قبیل ساختارسازی، تشکیل قرارداد و صدور بخشنامه صورت گرفته است.

وی معاملات کشوری را موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: معامله هنگفت بوئینگ و قراردادهای نفتی خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و به نفع مردم نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری حمایت از تولیدکنندگان داخلی را یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: دولت به جلوگیری از واردات کالاهای خارجی که عرصه را بر تولیدکنندگان داخلی تنگ کرده، اهتمام داشته باشد تا تولیدکنندگان بتوانند به آسودگی به تولیدات داخلی پرداخته و رشد اقتصادی را فراهم آورند.

وی بابیان اینکه سیاست‌های اقتصادی باید در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گیرد، ابراز کرد: اقدامات اقتصادی از قبیل فروش خام محصولات یک ضربه اقتصادی به‌شمار رفته و لازم است در داخل بر ارزش آن‌ها افزوده شود.

آیت‌الله کعبی با اشاره به اینکه حمایت از تولیدکنندگان سبب رونق چرخه اقتصادی می‌شود، گفت: حمایت مادی و معنوی از تولیدکنندگان به‌عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی سبب رونق چرخه اقتصادی کشور می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
اگر خرید هواپیمای نو به نفع مردم نیست پس سقوط هواپیمای کهنه و 40 سال کار کرده به نفع مردم است ؟!!!!!
نظر شما: