واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

جاهلیت مدرن دختران را به عنوان برده‌جنسی می‌فروشد

تدبیر24:  آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی یک‌شنبه ۱۷ مردادماه در همایش دختران، حمایت‌های روانی و اجتماعی در راستای توسعه پایدار در استان همدان، افزود: متاسفانه وضع دنیا و به ویژه کشور ما به گونه‌ای است که یک دختر از جنسیت خود احساس شرمندگی می‌کند در حالیکه باید به خود افتخار کرده و شاکر پروردگار باشد.

وی عنوان کرد: دوران جاهلیت و پیش از اسلام و جاهلیت امروزه آنقدر در حق زنان بی‌مهری و ظلم کرده است که دختران از جنسیت خود احساس شرمندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دوران جاهلیت و قبل از اسلام دختران را زنده به گور می‌کردند و در جاهلیت مدرن امروزه نیز آنها را قاچاق می‌کنند، گفت: امروزه سود قاچاق زن از قاچاق موادمخدر بیشتر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه در دنیای جاهلیت امروزه میلیون‌ها دختر را به عنوان برده جنسی می‌فروشند، عنوان کرد: در ۱۰ سال گذشته روزی ۷۰ تا ۸۰ دختر بالای ۱۴ سال از خانواده‌هایشان فرار می‌کردند که این دختران به دست آدمان گرگ‌صفت می‌افتادند.

وی با اشاره به اینکه چرا زنان باید به این سرنوشت گرفتار شوند؟ ادامه داد: اگر منصفانه گوش به ندای آسمانی می‌دادیم این همه در حق زن اجحاف نمی‌شد.

طه‌محمدی با بیان اینکه آمار نشان می‌دهد امروزه از هر چهار زن یک زن دچار خشونت است، افزود: یکی از عللی که زنان به این سرنوشت بد گرفتار می‌شوند خودشان و مردان سودجو است.

وی با تاکید بر اینکه وقتی جامعه زن مصیبت‌بار شود آتش آن کل جامعه را فرا می‌گیرد، عنوان کرد: بیشترین خیر و برکت از طرف زنان است و مردان درصد کمی از این خیر و برکت را دارند.

طه‌محمدی با بیان اینکه جهالت بشر و خودخواهی مردان و هوش بالای زنان باعث شد آنقد زن بی‌ارزش نشان داده شود که از زن بودن خود احساس شرمندگی کند، گفت: زن باید به جنسیت خود افتخار کند چرا که تمام عرصه‌های رشد و ترقی و سعادت را در اختیار دارد و از مردان پیشتاز است.

وی گفت: اگر بتوانیم جامعه زنان را اصلاح کنیم جامعه مردان را نیز اصلاح کرده‌ایم چرا که مردان در دامن زنان پرورش می‌یابند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه ما نباید از غربی‌ها تقلید کنیم چرا که آنان ضدبشریت هستند، گفت: غربی‌ها در سال میلیون‌ها کودک را می‌کشند.

طه‌محمدی با بیان اینکه ارزش یک زن با فضیلت پیش خداوند بیشتر از هزار مرد بی‌ایمان است، عنوان کرد: جامعه زنان شیعه باید الگوی جامعه زنان عالم باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: