واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

مشکلي بين من و فرهاد وجود نداشت

من حتي به فرهاد گفتم در بازي‌هاي شهرستان هم به شما بازي نمي‌دهم و فقط در بازي‌هايي که در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود از تو استفاده خواهم کرد.
به گزارش تدبیر24،امير قلعه‌نويي در گفت‌وگويي درباره بازيکنان غايب اين تيم در ديدار مقابل سايپاي البرز اظهار داشت: در اين ديدار ما بازيکناني نظير خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده، سياوش اکبرپور، آندو تيموريان و جواد نکونام را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. لاوره دچار مسموميت شده است و در تلاش هستيم تا از قاضي در ليست 16 نفره‌مان بر روي نيمکت استفاده کنيم.

وي ادامه داد: قصد داريم تا قبل از بهبودي کامل خسرو حيدري و هاشم بيک‌زاده از اين بازيکنان در ديدار مقابل ساير تيم‌ها استفاده نکنيم.

قلعه‌نويي افزود: خوشبختانه نشست‌هاي خوبي بين ما و کادر فني تيم ملي برگزار شده و قطعاً مي‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

سرمربي استقلال درباره صحبت‌هايي که اين روزها در مورد آندرانيک تيموريان و جدايي‌اش از استقلال مطرح مي‌شود، افزود: تيموريان بازيکن با اخلاقي است. خود من مدت‌هاست که يک ريال از استقلال نگرفته‌ام و حتي 500 ميليون تومان هم به صورت دستي از دوستانم براي اينکه کار تيم راه بيفتد گرفته‌ام. من هم مربي‌اي نبودم که خانه‌نشين شوم و تمام اين کارها به خاطر مردم و استقلال است. اين پيراهن براي من هم ارزشمند است و سال گذشته با تمام اين مشکلات توانستيم با استقلال قهرمان شويم و در جمع 4 تيم آسيا قرار بگيريم.

قلعه‌‌نويي ادامه داد: تيموريان نبايد در اين شرايط اين کار را مي‌کرد. پرداخت بدهي‌ها توسط باشگاه استقلال دير و زود دارد؛ اما سوخت و سوز ندارد. در اين شرايط همه بايد به تيم کمک کنند.

وي ادامه داد: متأسفانه رأي نياوردن صالحي‌اميري سرپرست سابق وزارت ورزش فرصتي بود که از ورزش کشورمان گرفته شد. ايشان با افکار و ايده‌هايي که داشتند بسيار مي‌توانستند به ورزش کشورمان کمک کنند.

سرمربي استقلال به رفتار پهلوانانه پژمان منتظري مدافع استقلال هم اشاره کرد و گفت: نمي‌دانم چرا هيچ‌کسي از رفتار پهلوانانه پژمان منتظري صحبت نمي‌کند. اين بازيکن پيشنهادات بسيار خوبي از تيم‌هاي مختلف داشت و ترجيح داد در استقلال بماند و جزو معدود بازيکناني است که حتي يک ريال هم از باشگاه نگرفته است. خيلي از بازيکنان تيم پو‌ل‌هاي خوبي از استقلال گرفته‌اند؛ اما پژمان يک ريال هم نگرفته است و با اين شرايط يک بار هم در تمرين غيبت نداشته است.

قلعه‌نويي درباره خداحافظي فرهاد مجيدي از استقلال هم عنوان کرد: در ابتدا بايد بگويم فرهاد براي فوتبال ما خيلي زحمت کشيده است. او در بازي هفته گذشته به من گفت که خسته شده است و مي‌خواهد در اوج خداحافظي کند، در گذشته هم محمود فکري و منصوريان زماني که من مربي بودم به خوبي از فوتبال خداحافظي کرده بودند. من به فرهاد گفتم که اين 2- 3 ماه براي شما فرقي نمي‌کند و اجازه بده در بازي برگشت مقابل تيمي مثل تراکتورسازي خداحافظي کنيم که جمعيت زيادي در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

وي ادامه داد: من حتي به فرهاد گفتم در بازي‌هاي شهرستان هم به شما بازي نمي‌دهم و فقط در بازي‌هايي که در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود از تو استفاده خواهم کرد. بعد از اين صحبت‌‌ها ديگر هيچ حرف‌هايي بين ما رد و بدل نشد تا اينکه در ديدار مقابل مس کرمان او در دقايق پاياني از من خواست تا تعويضش کنم و به يک باره از فوتبال خداحافظي کرد. طبيعتاً فرهاد بايد در اين خداحافظي با باشگاه هماهنگ مي‌کرد و يک روز بزرگ را انتخاب مي‌کرد؛ اما به هر حال اين اتفاق افتاده است.

قلعه‌نويي خاطر نشان کرد: کوچکترين مشکلي بين من و فرهاد وجود نداشت و به هر حال اين اتفاق افتاده است و فرهاد مي‌تواند سرمايه بسيار خوبي براي استقلال و فوتبال ملي ما باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: