واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

بی اخلاقی سم است

تدبیر24: محمد غرضی در گفت و گو با خبرنگار آستان ادامه داد: ما در سال 57 با هدف اخلاق مداری و توسل به رفتار اسلامی انقلاب را به پیروزی رساندیم و دقیقا به همین دلیل بنده معتقدم همه آنهایی را که به راحتی به خود اجازه تهمت و تخریب می دهند را از دایره مسئولین خارج کرد تا دیگران هم با عواقب بد رفتاری آشنا شده و به خود اجازه هتک حرمت ندهند. جهان ایران را کشوری اسلامی می داند و ما خود نیز داعیه ام القرایی داریم و همین کافی است تا بدون هیچ قید و شرطی با متخلفان برخورد لازم را داشته باشیم.
وی همچنین اظهار داشت: اگر کسی با نیت خدمت وارد چرخه سیاسی و  مدیریتی شده است، باید بداند که تهمت، توهین و تخریب از نشانه های بارز خیانت به نظام اسلامی به شمار می روند و کسی که چنین کارهایی در رفتار روزانه اش مشاهده می شود، نمی تواند ادعای خدمتکاری به نظام و کشور را داشته باشد. ما در سالی هستیم که کشور آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می شود و لازمه انتخاباتی سالم، تکیه بر منویات اخلاقی است و هر کس بخواهد غیر از این رفتار کند، حتما از جانب مردم طرد شده و حاشیه نشین خواهد شد.
محمد غرضی در پایان گفت: مردم بهتر از همه مسئولین تشخیص می دهند که چه کسی دلسوز است و کدام گروه منفعت های فردی و جناحی را دنبال می کند. شرح این شرایط نشان می دهد که همه باید مراقب باشیم تا نزد جامعه زیر سئوال نرویم و آبروی خود را حفظ کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: