واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

آیا شکارچیان بن‌لادن شکار شدند؟

تيم كينگ، روزنامه نگار مشهور آمريكايي در گزارشی به بررسی نحوه کشته شدن سربازان آمریکایی پرداخته است که توانسته بودند اسامه بن لادن را به قتل برسانند.
به گزارش  تدبیر24 به نقل از روزنامه وطن امروز، اعضای گروهی که گفته می‌شود اسامه بن‌لادن را در ابیت‌آباد پاکستان پیدا کرده و کشتند، یعنی (6Team SEAL) مدتی بعد در ۶ آگوست ۲۰۱۱ در جریان جنگ افغانستان و در بدترین سانحه هوانوردی نیروهای خارجی در این کشور کشته شدند. آنها، سوار بر بالگردی قدیمی، بدون پشتیبانی و ناظر هوایی در حال حرکت به سمت یک پایگاه طالبان در وادی تنجی بودند که به گفته دولت آمریکا، بالگرد آنها در پی هدف قرار گرفتن از سوی شبه‌نظامیان سرنگون شد.
اجساد این گروه بدون اجازه خانواده‌های آنها خاکستر شد و این باعث شد بیشتر خویشاوندان آنها خشمگین شده و از خود بپرسند که چرا ارتش چنین تصمیمی گرفته است.
به آنها گفته شد که اجساد پسران آنها بعد از این سانحه سوخته و دیگر قابل شناسایی نیست و این در حالی است که چارلز استرنج، پدر مایکل استرنج، یکی از اعضای گروه سیل ۶ از طریق تحقیقات خود پی برد که جسد پسرش تا حدی که قابل شناسایی نباشد، نسوخته بود.
مساله دیگر، بخش عجیب این داستان است که طی آن یک پیشوای مسلمان بالای اجساد "گروه سیل ۶" ایستاده و ظاهرا آنها را نفرین می‌کند.
 این مردان جوان، غربی بودند و هیچ کشیش یا مرد مذهبی مسیحی وجود نداشت، صرفا یک پیشوای مسلمان. به اعتقاد بسياري ماجرای این پیشوا توطئه‌ای بود برای منحرف‌کردن اذهان از سوالات منطقی که خانواده‌های قربانیان یعنی افرادی مانند چارلز استرنج مطرح می‌کردند.
چارلز استرنج می‌خواهد بداند چرا پسر وی توسط دولت کشور خود او به کام مرگ فرستاده شد. وی می‌گوید، حتی ۱۰ دقیقه طول کشید تا آمریکایی‌ها فهمیدند که به کدام بالگرد حمله شده بود. همچنین مدارکی در دست است که نشان می‌دهد در مورد پیشروی این بالگرد، به طالبان اطلاع رسانی شده بود. اما چرا اعضای گروه سیل ۶ باید کشته می‌شدند؟
پاسخ ساده است. اعضای گروه‌ سیل 6 نیروی دریایی از بهترین جنگجویانی هستند که جهان تاکنون به خود دیده است و آنها به شرافت و صداقت اهمیت می‌دهند. من تصور می‌کنم همه آنها می‌دانستند که اسامه بن لادن در آن خانه در ابیت آباد حضور نداشت و دیر یا زود بالاخره یکی از اعضای این گروه در این مورد سخن می‌گفت.
فکر می‌کنم موضوع به همین سادگی است. حضور آن پیشوا تنها برای منحرف کردن اذهان بود و درواقع تاکتیکی بود تا خشم عمومی دوباره به سمت مردم مسلمان معطوف شود، مسلمانانی که ابدا هیچ نقشی در آغاز این جنگ طولانی و تلخ نداشتند.
باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا به ما گفته است که به منظور احترام به برخی سنن اسلامی، جسد اسامه بن لادن به داخل دریا انداخته شد و تمام جهان می‌دانست که این اظهارات چقدر عجیب است؛ با وجود این، کسی این اظهارات بی‌معنی را به چالش نکشید. اکنون هم بدن اعضای گروه سیل ۶ همگی سوزانده و خاکستر شده‌اند. این رویه‌ای مرسوم در ارتش آمریکا نیست. دقیقا مانند ماجرای بن‌لادن، شواهد و مدارک در مورد آنچه حقیقتا رخ داده، برای همیشه از میان برده شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ایراندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
0
0
داستان متوهمانه به این میگن
نظر شما: