واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰

برتری استقلال مقابل سایپا

استقلال با برتری مقابل سایپا به رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
تدبیر24: در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، سایپا از ساعت 15 در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان استقلال بود که این بازی با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت. آرش برهانی در دقیقه 63 تک گل آبی پوشان را به ثمر رساند.
بازی با حملات سایپا آغاز شد و بعد از اشتباه مدافعان استقلال و فرصتی که سایپا از دست داد در دقیقه 7 کاوه رضایی با عبور از چند مدافع استقلال در موقعیت تک به تک توپ را به سینه رحمتی کوبید و فرصت گلزنی را از دست داد.
دو تیم با پاس‌های بلند به دنبال رسیدن به دروازه حریف بودند که این ترفند برای آنها نتیجه بخش نبود. در این دیدار استقلال تعویضی زودهنگام داشت و دقیقه 26 محمد قاضی جایگزین فردین عابدینی شد تا شاید تغییری در بازی خنثی دو تیم ایجاد شود. با این حال نبردهای میانه میدان و بازی فیزیکی بدون خلاقیت به همراه پاس‌های بلند بی نتیجه بخش اصلی بازی دو تیم در نیمه اول بود.
در نهایت بازی کسل کننده و کم موقعیت سایپا و استقلال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
در نیمه دوم کشاندن بازی به کناره‌ها ترفند دو تیم برای گلزنی بود که سایپا توانست با این شیوه چند خطر پیاپی را روی دروازه استقلال ایجاد کند اما این حملات آنقدر بی نتیجه ماند تا دقیقه 63 روی یک ضدحمله مهدی نظری مقابل دروازه توپ را به آرش برهانی رساند و این بازیکن از مقابل سه مدافع سایپا توپ را وارد دروازه کرد تا استقلال با یک گل پیش بیفتد.
در ادامه بازیکنان سایپا با استفاده از شوتزنی هم شانس خود را امتحان کردند که شوت شکوری را رحمتی راهی کرنر کرد. سایر حملات سایپا تلاش هایی بی نتیجه بود و نتوانست خطر جدی را بر روی دروازه استقلال ایجاد کند و در مقابل استقلال هم بازی را اداره کرد تا بازی با برتری یک بر صفر استقلال تمام شود.
در این دیدار حنیف عمران زاده و محمد قاضی از استقلال  و محمدرضا ناصحی از سایپا کارت زرد گرفتند. با این نتیجه استقلال 23 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد تا جانشین سپاهان شود. سایپا هم با 20 امتیازی هفتم باقی ماند.

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: