واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

معرفی اعضای هیات مدیره رجاء

سید مصطفی خردمند به عنوان رییس هیات مدیره و سید حسن موسوی‌نژاد به عنوان نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت حمل‌ و نقل ریلی رجاء منصوب شدند
تدبیر24: طی جلسه‌ای در شرکت حمل‌ و نقل ریلی رجاء اعضای هیات مدیره این شرکت معرفی شدند و مدیرعامل جدید رجاء نیز منصوب شد.

در این جلسه که با حضور معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل شستان، معاون امور مسافری راه آهن و برخی از مسئولان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، اعضای جدید هیات مدیره شرکت رجاء معرفی شدند.

براساس احکام صادر‌ شده از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، سید مصطفی خردمند، سید حسن موسوی‌نژاد، رضا عصاری، احمد شهباز بیگی روز‌بهانی و علیرضا صالح‌پور به عنوان اعضای جدید هیات مدیره رجاء منصوب شدند.

در بین اعضای هیات مدیره جدید، سید مصطفی خردمند سابقه‌ عضویت در هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل را دارد. همچنین رضا عصاری سوابق مدیریتی واحد‌های مختلف شرکت رجاء را در گذشته دارد.

سید حسن موسوی‌نژاد، مدیرعامل جدید شرکت رجاء نیز پیش از این مدیرعامل شرکت مهتاب سیر جم، عضو هیات مدیره راه‌آهن، معاون اداری و مالی و معاون برنامه‌ریزی راه‌آهن را داشته و عضو انجمن صنفی حمل‌ و نقل ریلی کشور نیز است.

پیش از این ناصر بختیاری از مرداد‌ماه سال ۸۸ مدیرعامل شرکت حمل‌ و نقل ریلی رجاء بود. این شرکت اسفند‌ ۸۸ با مصوبه‌ هیات دولت، بابت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: