واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

نبايد با رفتارهايمان نظام را دو قطبي كنيم

 

تدبیر24:  وزير اطلاعات در شوراي اداري استان بوشهر، حاكم شدن فضاي آرامش در كشور را در«گرو وحدت مسئولان» خواند كه« نبايد با رفتارهايمان نظام را دو قطبي كنيم.» آن هم در كشوري كه « با داشتن نعمتي مانند ولايت فقيه مي‌تواند با اتحاد كشور را به سمت توسعه سوق دهد.» در چنين كشوري«مردم از اتحاد مسئولان در جامعه آرامش پيدا مي‌كنند، سرمايه‌گذار اشتياق براي سرمايه‌گذاري دارد و در نتيجه موجب سرعت بيشتر توسعه در كشور مي‌شود.»

قانون براي مردم است، نه مردم براي قانون
وزير اطلاعات با بيان اينكه قانون براي مردم است نه مردم براي قانون گفت: اسلام و قرآن نيز آمده كه با بلند نظري زندگي مردم را برپايه نظم هدايت كند نه اينكه مانع زندگي در آرامش شود. وي تاكيد كرد: يكي از اهداف وزارت اطلاعات ايجاد امنيت در جامعه است و در راستاي گشايش كار مردم فعاليت مي‌كند. حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمود علوي افزود: در اغلب كشورها آبادترين نقاط شهرها در كنار ساحل است كه ما اين را تاييد مي‌كنيم چرا كه زندگي مردم در كنار ساحل موجب امنيت در سواحل مرزي نيز مي‌شود. علوي بيان كرد: امروز ارزش جايگاه دريا براي ما روشن است و بايد در كنار استفاده بهينه از دريا حافظ آن نيز باشيم. وي خطاب به مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان بوشهر اظهار داشت: قرار گرفتن در حوزه مديريت يك نعمت است، نعمتي كه مستلزم شكرگزاري است و هيچ شكرگزاري بهتر از خدمت بي‌منت به خلق نيست. وي با اشاره به وجود همدلي در بين مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: نماينده ولي فقيه در استان با مديريت پدرانه و استاندار بوشهر با عقلانيت و نجابت خود باعث شدند فضاي همدلي در بين مسئولان و همچنين مسئولان با مردم وجود داشته باشد. وي با تشكر از فعاليت‌هاي رضايت‌بخش همه قوا در استان افزود: از استان بوشهر هر چه مي‌شنويم پيوستگي، نغمه وحدت و همدلي است كه در پرتو هدايت علما ايجاد شده است. وزير اطلاعات عنوان كرد: استان بوشهر در ديدگاه و باور مردم و مسئولان كشوري، استاني پيشگام در مقابله با هجوم و هجمه‌هاي دشمنان بوده است و در طول تاريخ در خط هدايت علماي بزرگ بوده‌اند و هيچ چيز نمي‌تواند اين جوانمردي‌ها را نفي كند. وزير اطلاعات با بيان اينكه پايه‌هاي اين نظام با خون شهدا استوار شده است افزود: خدمت صادقانه و نگهداشتن حرمت و كرامت مردم موجب كاهش ناهنجاري‌هاي اجتماعي نيز مي‌شود. علوي عنوان كرد: پاسخگو بودن مديران موجب جذب و اعتماد مردم و در نهايت رضايتمندي جامعه از نظام مي‌شود.
سفر وزير اطلاعات به برلين
پس از آن علوي و هيات همراه وي براي ديدار با مقامات اطلاعاتي آلمان به اين كشور سفر كرد. وزير اطلاعات دولت يازدهم در برلين با مقام‌هاي اطلاعاتي جمهوري فدرال آلمان ملاقات و درباره موضوعات مورد علاقه دو كشور بحث و گفت‌وگو كردند. وي در اين سفر در جمع كاركنان سفارت جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اهميت و ويژگي‌هاي كار درسفارتخانه‌هاي خارج از كشور به نمايندگي از دولت و ملت ايران، خواستار رسيدگي دقيق و سريع به مسائل ايرانيان خارج از كشور ضمن حفظ تكريم و رعايت قانون جمهوري اسلامي ايران شد. علوي افزود: معرفي ظرفيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران از اولويت‌هاي كاري سفارتخانه‌هاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور است.
برچسب ها: تدبیر24 دوقطبی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: