واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۶۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

دروازه بان سابق تیم ملی مدل شد!

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: «به خاطر شکل بدنم به حرفه مدلینگ ورود کردم و امیدوارم بتوانم در این مسیر الگویی خوب برای جوانان علاقه‌مند باشم.»
  تدبیر24:رضا ناصری یکی از چهره‌های سرشناس فوتسال در روزهای طلایی این رشته بود. وقتی فوتسال ایران در جهان و آسیا قدرت‌نمایی می‌کرد، ناصری دروازه‌بان فیکس تیم‌ملی در آن روزها بود. حالا این دروازه‌بان با قطع اتصالش به فوتسال وارد حرفه مدلینگ شده و با یک شرکت تولید پوشاک هم قرارداد امضا کرده است.

* ناصری: شئونات را رعایت می‌کنم

ناصری درباره ورودش به حرفه مدلینگ حرف‌های جالبی می‌زند. او می‌گوید برای تبدیل شدن به یک مانکن حرفه‌ای ١٦ کیلوگرم لاغر شده: «به‌تازگی با یک شرکت برای مدلینگ به توافق رسیدم. برای این کار ١٦ کیلوگرم وزن کمک کردم و البته پول خوبی هم گرفتم. در کشور ما اسم مدلینگ بد دررفته است اما من می‌خواهم ثابت کنم در هر کاری می‌شود به صورت سالم ورود کرد.»

ناصری به خوبی می‌داند که در این کار چه محدودیت‌هایی دارد و حتما باید یک سری قواعد خاص را رعایت کند. او در این‌باره می‌گوید: «بله، همین‌طور است. من می‌دانم که باید چه قواعدی را رعایت کنم. در قراردادم ذکر کردم که نه با جنس مخالف عکس می‌اندازم و نه شئونات را زیر پا می‌گذارم. بالاخره ورزشکار حرفه‌ای هستم. انسان باید از هر چیزی استفاده درست انجام دهد.»

* الگوی جوانان می‌شوم

دروازه‌بان سابق فوتسال مدعی است که به صورت حرفه‌ای وارد مدلینگ شده است: «برخی افراد با داروها و مکمل‌های خلاف واقع بدنشان را خراب می‌کنند اما چون خودم باشگاه دارم، می‌دانم چطور باید بدنم را سالم نگه دارم. به خاطر شکل بدنم به حرفه مدلینگ ورود کردم و امیدوارم بتوانم در این مسیر الگویی خوب برای جوانان علاقه‌مند باشم. من می‌خواهم ثابت کنم بعد از پایان دوره قهرمانی هم می‌شود زندگی خوبی را پشت سر گذاشت.»
برچسب ها: تدبیر24 تیم ملی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: