واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

ارتش یمن تلفات سنگینی به مزدوران سعودی وارد کرد

تدبیر24: ارتش یمن تلفات سنگینی به مزدوران و ارتش عربستان سعودی وارد کرد.
حملات جنگنده های متجاوز سعودی به یمن ادامه دارد. این حملات خسارات و تلفات سنگینی به همراه داشته است. از سوی دیگر ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به این حملات با شلیک موشک بالستیک زلزال، مواضع مزدوران سعودی را در پایگاه نظامی الماس در استان مارب هدف قرار دادند. درپی این حملات ده ها نفر از مزدوران و نیروهای ارتش عربستان کشته و زخمی شدند.
این شبکه افزود در سایه ادامه حملات جنگنده های متجاوز سعودی به یمن، هر روز کشتارها در این کشور گسترده تر می شود. جنگنده های سعودی خانه های غیرنظامیان را هدف قرار می دهند. جنگنده های سعودی در چند حمله خانه های یمنی ها را در منطقه الجر در شهر عبس در استان حجه هدف قرار دادند.
همچنین شهر حرف سفیان در استان عمران و شهر صرواح در استان مارب و منطقه آل سالم در شهر کتاف در استان صعده، دهها بار هدف حملات هوایی جنگنده های سعودی قرار گرفت. صنعا پایتخت یمن نیز از حملات جنگنده های متجاوز سعودی بی نصیب نماند. جنگنده های سعودی منطقه النهدین و اطراف کاخ ریاست جمهوری را هدف قرار دادند و در پی این حملات خسارت های سنگینی به خانه های مردم و دارایی های دولتی وارد شد. از سوی دیگر ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به حملات سعودی، یک موشک بالستیک زلزال-3 را به سوی مواضع مزدوران سعودی و نیروهای ارتش سعودی به سوی پایگاه نظامی الماس در استان مارب شلیک کردند. همچنین یگان موشکی ارتش یمن چند فروند موشک کاتیوشا به سوی محل های تجمع نیروهای ارتش عربستان سعودی در استان نجران شلیک کرد. یگان موشکی ارتش یمن، انبار سلاح ارتش عربستان سعودی را در پایگاه الرقابه در استان نجران منهدم کرد. ارتش یمن توانست دهها نظامی ارتش عربستان سعودی و مزدوران آنرا در نقاط مختلف این استان به هلاکت برساند و خودروهای زرهی آنها را منهدم کند. نیروهای مشترک یمنی در عرصه تحولات میدانی داخلی با ششمین حمله مزدوران سعودی به سوی شهر صرواح در استان مارب مقابله کردند. جنگنده های متجاوز سعودی به صورت گسترده از این عملیات حمایت می کردند. منابع نظامی یمنی از کشته شدن پانزده مزدور سعودی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر در شمال بیابان میدی در استان حجه خبر دادند. همچنین یک تانک سعودی به همراه تمام سرنشینانش در این منطقه منهدم شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: