واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳

مهار آتش سوزی در کارگاه لوستر سازی

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی تهران ادامه داد: سه کارگر در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه اقدامات خود برای نجات این افراد و اطفای حریق را به طور همزمان آغاز کردند.
تدبیر24: سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی تهران از نجات سه کارگر از میان شعله های آتش در کارگاه لوستر سازی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 16 و 17 دقیقه دیروز آتش سوزی در یک کارگاه لوستر سازی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. در ادامه آتش نشانان ایستگاه های 1،67،و 91 همراه گروه نجات یک خود را به محل حادثه در خیابان وحدت اسلامی رساندند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد کارگاهی به مساحت 300 مترمربع که مملو از لوسترهای ساخته شده بود طعمه حریق شده است. در محل حادثه تعدادی سیلندر گاز و کپسول اکسیژن نیز قرار داشت.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی تهران ادامه داد: سه کارگر در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه اقدامات خود برای نجات این افراد و اطفای حریق را به طور همزمان آغاز کردند. سه کارگر 30 تا 40 ساله دچار سوختگی شده بودند که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی خاطر نشان کرد؛ آتش نشانان عملیات اطفای حریق را ادامه داده و از انفجار هفت سیلندر گاز و کپسول اکسیژن جلوگیری کردند.علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان بررسی و اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: