واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۶۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

اولتیماتوم آمریکا به روسیه در پرونده آتش بس سوریه!

در ادامه خلف وعده های دولت آمریکا نسبت به تعهدات این کشور در پرونده آتش بس فراگیر سوریه، روز گذشته رسانه ای آمریکایی از اولتیماتوم جان کری به همتای روس وی برای امدادرسانی به مناطق تحت سیطره القاعده و ارتش آزاد در شرق حلب خبر داده اند.

اولتیماتوم آمریکا به روسیه در پرونده آتش بس سوریه!

بنابر این گزارش، در جریان تماس تلفنی شب گذشته جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با همتای روس وی، طرف آمریکایی به روسیه سه روز مهلت داد تا نسبت به انتقال کمک های تدارکاتی برای مناطق تحت اشغال گروه های تروریستی تکفیری اقدام کند در غیر اینصورت آمریکا به تعهدات خود مبنی بر مشارکت در اتاق عملیات مشترک برای هدف قرار دادن گروه های تروریستی تکفیری القاعده و داعش در پرونده آتش بس عمل نخواهد کرد. گفته می شود بیش از 40 تریلی مملو از تدارکات غذایی اهدا شده از سوی ترکیه، سازمان ملل، عربستان سعودی و قطر از دو روز پیش در نزدیکی شهر حلب مستقر شده و در انتظار صدور اجازه دولت سوریه برای ورود به داخل محلات بخش شرقی آن می باشند.

اولتیماتوم آمریکا به روسیه در پرونده آتش بس سوریه!

اولتیماتوم آمریکا به روسیه در حالی است که مانع اصلی در انتقال این تدارکات گروه های تروریستی تکفیری مستقر در منطقه شرقی حلب می باشند. این گروه ها با انتشار بیانیه ای آتش بس را رد کرده و خواستار جلوگیری از ورود کمک های تدارکاتی به مناطق خود شده اند. روز گذشته عبدالله المحیسنی سعودی مفتی شرعی القاعده در سوریه رسما سازمان ملل را تهدید کرد که در صورت ورود کاروان کمک ها رانندگان و سرنشینان آنها را بازداشت و زندانی خواهد کرد. همزمان، روز گذشته مناطق نزدیک به محل استقرار این کاروان های امدادی از سوی گروه های تروریستی تکفیری هدف گلوله باران شدید خمپاره ای قرار گرفته بود که تصاویر آن بطور مستقیم توسط رسانه های بین المللی منتشر گردیده است.

اولتیماتوم آمریکا به روسیه در پرونده آتش بس سوریه!
برچسب ها: تدبیر۲۴ سوریه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: