واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۰

حضور نیروی دریایی ایران در دریای آزاد

تدبیر24:
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از حضور این نیرو در دریاهای آزاد خبر داد و گفت: با برقراری امنیت می‌توان این حضور را توسعه داد.

به گزارش فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری عصر امروز در جمع کارکنان فرماندهی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در این شهرستان وجود دریا در هر کشوری را بسیار مهم دانست.

وی با بیان اینکه باید وارد دریا شویم و از منابع آن استفاده کنیم، افزود: توسعه دریامحوری کشور هدف اصلی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توجه به فرهنگی دریایی را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: امنیت در دریای دوردست به عهده نیروی دریایی است و ناوگان شمال نیروی دریایی ماموریت خطیری در دریای خزر دارد.

وی انجام 100 درصد صادرات و واردات نفت کشور و 93 درصد حمل و نقل را از طریق دریا ذکر کرد.

سیاری اظهار کرد: ایران از نظر ژئوپلتیکی جایگاه ممتازی در جهان دارد و باید از آن استفاده بهینه کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: منافع کشور در دریا راهبردی و کلان است و رهنمودهای مقام معظم رهبری در طول 31 سال گذشته را جمع‌آوری کردیم و یک کتاب شده است.

استاندار گیلان نیز در مراسم مذکور اقتدار نیروی دریایی را پشتوانه عظیمی برای اجرای اقدام‌های بزرگ در کشور و استان عنوان کرد.

محمدعلی نجفی، گفت: به دلیل حضور نیروی دریایی، خزر با امواج توفانی خود دریای آرامش است.

وی ادامه داد: با حفظ صلح و دوستی توسط نیروی دریایی در  خزر این نیرو در توسعه اقتصادی استان نقش مهم و انکار ناپذیری را ایفا می‌کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان از ظرفیت و توانمندی بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار است، تصریح کرد: باید با بهره‌گیری از این استعدادها برای توسعه و تعالی استان تلاش کنیم.

وی نیروی دریایی را راهبردی خواند و یادآور شد: همگان باید به کمک نیروی دریایی بیاییم تا برنامه‌های راهبردی که بارها در فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب بیان شده در این نیرو به نحو مطلوب به انجام رسانیم.

فرمانده سابق ناوگان نظامی شمال کشور نیز در مراسم مذکور با بیان اینکه پس از چهار سال و دو ماه خدمت در گیلان به دانشگاه آموزشی نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر منتقل شدم، اظهار کرد: از سال 61 که وارد ناوگان شدم به طور متوسط یک سال و هشت ماه شغل بنده عوض شد.

خرداد حکیمی، استان ساحلی گیلان را برخوردار از توانایی بالقوه خواند و اظهار کرد: امیدواریم از دریا در کاهش بیکاری گیلان استفاده بیشتری شود.

عصر امروز با حضور امیردریادار سیاری ناخدا یکم عرشه افشین رضایی حداد به عنوان فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور معرفی و از تلاش‌های دریادار دوم خرداد حکیمی قدردانی شد.

خرداد حکیمی از این پس به عنوان رئیس دانشگاه آموزشی نیروی دریایی در نوشهر مشغول به‌کار می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: