واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

صنعت قیر از نبود متولی رنج می برد

تدبیر24:عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت : نبود متولی واحد برای صنعت قیر باعث شده تا این صنعت دچار شرایط نامناسب گردد و جایگاه خود را در بازارهای جهانی از دست بدهد .
 غلامرضا شرفی در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " با بیان اینکه مسائل و مشکلات صنعت قیر نیز مانند سایر صنایع مشابه در سیکل تقسیم وظایف سازمان ها و نهاد ها مدام در چرخش است گفت : وزارت نفت به عنوان مهمترین ارگانی که بیشترین تاثیر را در این صنعت دارد می تواند به این وضعیت لجام گسیخته صنعت قیر پایان دهد .
وی با اشاره به اینکه عرضه و تقاضا در این صنعت توسط بورس کالا صورت می گیرد عنوان کرد : ابزارهای نظارتی و کنترلی در بازار سهام می بایست قوی تر عمل نماید تا تولید کنندگان قیر بی کیفیت از این بازار بیرون رفته و فضا برای تولید کنندگان واقعی و با کیفیت این محصول افزایش پیدا کند . 
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : حضور تولید کنندگان بی کیفیت قیر طی چند سال گذشته موجب شد تا اعتبار جهانی ایران در بازارهای صادراتی از دست برود و در نهایت جایگاه خود را به کشورهایی که تولید بسیار پایین تری نسبت به ما دارند بدهد .
شرفی اظهار داشت : تاکنون ضرورتی برای ورود مجلس به وضعیت این صنعت احساس نشده اما اگر این روند ادامه پیدا کند و سازمان بورس چاره ای برای نظارت هرچه بهتر عرضه با کیفیت تولید قیر نداشته باشد ، مجلس قطعا به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد چرا این امر قطعا در آینده به ضرر و زیان منافع ملی تبدیل خواهد شد .
برچسب ها: تدبیر24 نفت قیر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: