واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

شمقدری به پست خود بر می گردد؟

حجت‌الله ایوبی در واکنش به شکایت موسسه مقاومت از وزیر ارشاد و معاون سینمایی وی، گفت: به زندان می روم و آقای شمقدری برمی گردند به پست مدیریتی خود.
تدبیر24: حجت الله ایوبی به عنوان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در آیین اختتامیه جایزه بزرگ شهید آوینی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در واکنش به شکایت موسسه مقاومت از وزیر ارشاد و خود او، با شوخی و خنده بیان کرد: احتمالا با این شکایت به زندان می رویم و شمقدری بر سر جای خود باز می گردد.
وی افزود: بعد از رخ دادن این اتفاق همه مجبورید که مسایل خود را با شمقدری در میان بگذارید.
صبح روز گذشته؛ ۱۲ آبان ماه موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی به ریاست مهدی عظیمی میرآبادی، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شکایت کرد.
در این شکایت ضمن تأکید بر طی مراحل ایجاد موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی مطابق با قوانین و مقررات موجود، به خاطر دستور لغو مجوز و توقف فعالیت های موسسه و جلوگیری از تأمین و پشتیبانی مالی و حتی جلوگیری از تحویل محل تعیین شده توسط وزیر پیشین، به ناچار، مستند به اصل نودم قانون اساسی، از علی جنتی و حجت الله ایوبی به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شکایت شده است.
در بخشی از این شکایت آمده است: علی رغم تأکید اساسنامه مصوب و قانونی موسسه، و توضیح صادقانه و روشن مسئولان موسسه بر غیرانتفاعی و غیرخصوصی بودن موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی، اصرار جناب آقای جنتی در مقام وزیر بر اعلام انتصاب و اختصاص آن به هیأت موسس، و طرح موضوع تغییر هیأت امنا از اشخاص حقوقی به اشخاص حقیقی و تأکید چندباره بر اینکه افراد حقیقی (به زعم ایشان: هیأت موسس موسسه) نمی توانند اشخاص دولتی یا حقوقی را در هیأت امنا یک موسسه خصوصی (از نگاه ایشان: موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی) قرار دهند!

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: