واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

امیدوارم دولت یکی از بهترین وزرای خود را از دست ندهد

   تدبیر24:  «حسین نوش‌آبادی» سخنگوی وزارت ارشاد می‌گوید: «تا پنجشنبه‌شب که آقای جنتی از سفر اندونزی بازگشتند، استعفایی داده نشده و امروز (جمعه) هم خبر چنین چیزی مطرح نشده است. از سوی دیگر دولت هم تصمیمی دراین‌باره نگرفته است و نوع تصمیم شخص رئیس‌جمهوری در آینده این موضوع را روشن خواهد کرد». 

به گزارش «انتخاب» ، سخنگوی ارشاد بازهم تأکید می‌کند که «استعفایی به طور «رسمی» تقدیم نشده است». 

او در پاسخ به اینکه مشاور رئیس‌جمهوری این موضوع را نه تأیید کرده و نه تکذیب، گفت: «ما در جریان موضوع نیستیم و براساس اتفاقاتی که تا الان افتاده، نمی‌توان هفته آینده را پیش‌بینی کرد». 

امیدوارم دولت یکی از بهترین وزرای خود را از دست ندهد/ استعفایی به طور «رسمی» تقدیم نشده/ نمی‌توان این هفته را پیش‌بینی کرد

او در پاسخ به اینکه گفته می‌شود مطرح‌شدن موضوع استعفای جنتی به پذیرش استعفای مدیرکل ارشاد قم مربوط می‌شود، گفت: «این موضوع ارتباط مستقیمی با بحث قم ندارد. خود مدیرکل تشخیص دادند که با توجه به موضوعاتی که پیش آمد و اینکه در ادامه کار احتمالا مشکلاتی پیش خواهد آمد، استعفا دادند». 

او ادامه داد: «آقای جنتی نهایت تلاش خود را برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی دولت و تأمین نگاه مقام معظم رهبری در مقوله فرهنگ می‌کند». سخنگوی وزارت ارشاد افزود: «سعی بر این است که با رعایت قوانین و برنامه‌های دولت و نگاه راهبردی و استراتژیک نظام و مقام معظم رهبری و همچنین احترام به علما و مراجع را دنبال کنند که کار سختی است. ایشان با توجه به تجربه‌های سیاسی و فرهنگی و همچنین با توجه به شخصیت خودشان که تربیت‌یافته بیت علما و حوزه هستند، بدون هرگونه شائبه حزبی و جناحی، برای اعتلای فرهنگ کشور تلاش کرده است». 

«نوش‌آبادی» ادامه داد: «ممکن است عده‌ای منتقد باشند و به برخی حوادث پیش‌بینی‌ناپذیر انتقاد شده باشد، ولی بیشتر این انتقادات به خاطر حواشی برنامه‌هایی بوده که ایشان در آنها نقشی نداشته است». او افزود: «آقای جنتی با تمام توان و اعتقاد زحمت می‌کشند و امیدوارم بتوانند ادامه مسیر بدهند و دولت یکی از بهترین وزرای خود را از دست ندهد».

منبع: شرق
برچسب ها: تدبیر24 جنتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: