واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴

امیدواری فتح الله زاده به بازگشت مجیدی

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: با توجه به اینکه هنوز به «فرهاد مجیدی» نیاز داریم، امیدواریم به تیم بازگردد.
تدبیر24: «علی فتح الله زاده» روز سه شنبه پس از جلسه با مسوولان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از خداحافظی فرهاد مجیدی به شدت ناراحت شدم و آن روز اصلا نمی توانستم صحبت کنم. مجیدی تصمیم داشت در اوج از فوتبال کنار برود اما ما به این بازیکن نیاز داریم و امیدوارم بتوانیم او را به تیم بازگردانیم.

فرهاد مجیدی، سال گذشته هم اعلام کرده بود از فوتبال کنار می رود اما بعد از مدتی، دوباره با امضای قرارداد باشگاه استقلال تهران با تیم این باشگاه به میادین فوتبال بازگشت.

فتح الله زاده در باره توافق با مسوولان فدراسیون فوتبال در باره درآمدهای باشگاه استقلال گفت: بودجه ای که از این طریق دریافت می کنیم به بازیکنانی پرداخت می شود که تا کنون از ما شکایت نکرده اند، نه بازیکنانی که هنوز اتفاقی نیفتاده بارها شکایت کرده اند. مثلا «وحید طالب لو» کسی است که در چند سال گذشته به خاطر طلب هایش هیچ مشکلی برای استقلال به وجود نیاورده است.

فتح الله زاده در باره وضعیت «آندرانیک تیموریان» گفت: این بازیکن پیشنهادات خارجی داشت و در باره آنها با ما گفت و گو کرد. او را توجیه کردیم که با توجه به اینکه هنوز وزیر ورزش و جوانان انتخاب نشده است و بودجه باشگاه هم مشخص نیست. باید تا نهایی شدن این امر منتظر بمانیم که تیموریان هم این مساله را پذیرفت.

وی در باره شایعه جدا شدن «جی لوید ساموئل» از استقلال گفت: با ساموئل قرارداد داریم و با توجه به نیاز تیم به وی با انتقالش به باشگاه های دیگر مخالفت خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: