واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

مسئول روابط عمومی حزب اعتماد ملی منصوب شد

 تدبیر24: حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا طی حکمی حمیدرضا کارگر را به عنوان مسئول روابط عمومی حزب اعتماد ملی منصوب کرد.
به گزارش امید وارنا حجت الاسلام رسول منتجب نیا، قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی ، حمید رضا کارگر ( عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی) را طی حکمی به سمت مسئول روابط عمومی و ارتباطات مردمی حزب اعتماد ملی منصوب کرد.

متن این حکم که نسخه ای از آن در اختیار امید وارنا قرار گرفته است بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای حمیدرضا کارگر عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی زید توفیقه

به موجب این حکم جنابعالی به عنوان مسئول روابط عمومی و ارتباط مردمی حزب اعتماد ملی منصوب می شوید ، با توجه به شایستگی، درایت  و سوابق حضرت عالی انتظار می رود  با هماهنگی ارکان و اعضاء حزب از جمله دبیرخانه و کمیته رسانه و تبلیغات و با استفاده از نیروهای متخصص و کارامد  به خصوص آقایان برملائی، فضلی ، مجتبی تهرانی ، این واحد را که چشم و گوش و زبان حزب است طبق مفاد اساسنامه و آیین نامه مربوط ساماندهی کرده ، ضمن اعلام و انتشار به موقع و دقیق اخبار و گزارشات و بیانیه های  حزب  و تاسیس کانال خاص بدین منظور ، رابطه ای صحیح و متقابل با سایر ارکان حزب ، رسانه ها، احزاب، تشکل ها ، ارگانها و نهاد ها و عامه مردم ، تعریف و برقرار نمایید و برای نشستها، جلسات، همایشها  و مصاحبه ها  و….. برنامه ریزی نمایید . بدیهی است همه اعضای حزب در سرلسر کشور و ارکان حزب با جنابعالی و همکاران، همراهی و همکاری خواهند کرد.

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی

رسول منتجب نیا

لازم به ذکر است که حمیدرضا کارگر عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، رییس این حزب در استان یزد و عضو شورای عالی اصلاح طلبان یزد می باشد وی دارای تحصیلات ارتباطات اجتماعی با گرایش روزنامه نگاری است.
برچسب ها: تدبیر24 منتجب نیا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: