واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

بيانيه‌ی ستاد اجرايی فرمان امام به مناسبت روز 13 آبان

  تدبیر24:   13 آبان حامل سه حادثه‌ى تاریخى است؛ تبعید امام در سال 1343، کشتار دانش‌آموزان نوجوان در سال 1357، و سرانجام تسخیر لانه‌ى جاسوسى در سال 1358. 

در هر سه حادثه، یک طرف ملت ایران و احساسات مردم و مظهر مبارزه یعنى امام بزرگوار است و یک طرف هم دولت مستکبر آمریکاست. ملت بزرگ ایران از آن مظلوم‌هایى نیست که تن به ظلم بدهد؛ مظلوم است، اما در مقابل ظلم مى‌ایستد و آن را تحمل نمى‌کند. 
 
اما خداوند از آن‌جا که حافظ ملت ایران است مکر و حیله‌ی آمریکا و همدستانش را به خودشان بازگرداند، و اينك ما مانده‌ايم با خاطرات آن روزها و مي‌دانيم كه امروز اگر راحت نشسته‌ايم، مديون استقامت شهيداني هستيم كه جوانمردانه به مصاف شهادت رفتند تا ايمان خفته‌ی انسان را بيدار نمايند. 
 
سیزده آبان روز بسیار مهمى است؛ به یک معنا روز دانش‌‏آموز است، به یک معنا روز دانش‌جوست و به یک معنا روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است.

بر همين اساس، ستاد اجرايي فرمان‌ حضرت امام(ره)‌ ضمن اعلام خشم و انزجار از استكبار جهاني، با بهره‌مندي از منويات مقام معظم رهبري «مدظله‌العالی» و همگام با حضور گسترده و يكپارچه‌ی مردم ایران در راستاي وظيفه‌ی اسلامي و انقلابي خود و خلق حماسه‌ی سياسي ديگري، در ميان سيل خروشان راهپيمايان حضور يافته و از همه‌ي اقشار ملت شريف ايران براي شركت در راهپيمايي اين روز بزرگ دعوت به عمل مي‌آورد. 
برچسب ها: تدبیر24 13آبان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: