واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

اف‌بی‌آی علیه کلینتون اعلام جرم می‌کند

تدبیر24:  بر اساس برخی گزارش‌های منتشره، بررسی پلیس فدرال امریکا (اف‌بی‌آی) از بنیاد کلینتون «احتمالاً» به اعلام جرم علیه هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری، منجر خواهد شد.

به گزارش پرس تی وی، شبکۀ فاکس‌نیوز روز چهارشنبه به نقل از «منابع مطلع» گزارش داد اف‌بی‌آی از یک سال گذشته تاکنون مشغول بررسی سوءاستفاده خانوادۀ کلینتون از بنیاد خانوادگی‌شان است.  بر اساس گزارش‌ها، هیلاری کلینتون متهم شده که در ازای دریافت پول از اشخاص و سازمان‌های مختلف، از نفوذش برای کمک به آن‌ها استفاده کرده‌است. 

این گزارش به نقل از منابع آگاه می‌افزاید اف‌بی‌آی «مدارک» زیادی جمع‌آوری کرده‌است و هر روز «اطلاعات جدیدی» در این باره کشف می‌شود.

بر اساس این گزارش، اسناد منتشرشده از سوی وب‌سایت افشاگر ویکی‌لیکس و ایمیل‌های دریافتی از منابع دیگر، مبنای بررسی‌های جدید اف‌بی‌آی قرار بوده‌است.

بنیاد کلینتون، که در سال 2001 از سوی بیل کلینتون، رئیس‌جمهور پیشین امریکا، راه‌اندازی شد، بارها به دریافت پول برای استفاده از نفوذ سیاسی‌ متهم شده‌است.

ایمیل‌های افشاشدۀ افراد نزدیک به هیلاری کلینتون مانند جان پودستا، رئیس ستاد انتخابات او، حاکی است در دورۀ تصدی هیلاری کلینتون بر وزارت خارجۀ امریکا، بنیاد کلینتون با این وزارتخانه ارتباطات نزدیکی داشته‌است.

این اخبار در حالی منتشر شده‌است که یک پروندۀ جنجالی دیگر هیلاری کلینتون، که مربوط به استفادۀ او از یک حساب ایمیل  شخصی برای مکاتبات الکترونیکی‌اش است، بار دیگر به جریان افتاده‌است. 

جیمز کومی، رئیس اف‌بی‌آی، روز جمعه (7 آبان) از آغاز دور جدیدی از تحقیقات دربارۀ ارسال ایمیل‌های کلینتون از یک ایمیل شخصی خبر داد.

قرار است اف‌بی‌آی حدود 650 هزار ایمیل به دست‌آمده از یک رایانۀ شخصی را مورد بررسی قرار دهد.

کلینتون و دیگر مقامات حزب دموکرات از تصمیم اف‌بی‌آی بسیار نگران هستند. هری رید، رهبر اقلیت مجلس سنای امریکا، با ارسال نامه‌ای به کومی گفت این تصمیم به نفع حزب جمهوری‌خواه است و ممکن است نتیجۀ انتخابات را عوض کند.
برچسب ها: تدبیر24 اف بی آی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: