واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
سپ بلاتر در ایران : به دیدار با حسن روحانی افتخار می‌کنم

دیپلماسی ورزشی رویکرد ابتکاری دولت یازدهم

حضور بالاترین مقام اجرایی رشته پرطرفدار فوتبال در دنیا که حضورش در کشورمان می تواند دستاورد های خوبی را در عرصه ورزش بیافریند در حالی است که این نوع دیپلماسی مبتنی بر ورزش . . .
تدبیر24 : سپ بلاتر ساعت 5 و 30 دقیقه صبح و با استقبال علی کفاشیان و مهدی محمد نبی رئیس و دبیر فدراسیون، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام وارد تهران شد و در هنگام ورودش به ایران گفت: خوشحالم که بعد از دو سال توانستم به قولم عمل کنم و به ایران سفر کنم. می دانم ایران مردمی فوتبالدوست دارد.

به گزارش خبرنگار ما وی ادامه داد: صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 را تبریک می گویم. تیم ملی نوجوانان ایران هم در جام جهانی بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و باید بابت این مسئله هم به فوتبال ایران تبریک بگویم.

رئیس فیفا در مورد برنامه های سفرش در تهران گفت: من قرار است ملاقاتی با رئیس جمهور ایران داشته باشم و از این مسئله خوشحالم و به خودم افتخار می‌کنم . همچنین بازدیدی هم از آکادمی تیم های ملی خواهم داشت و همچنین قرار است در همایش خوبی که در تهران برگزار می شود شرکت کنم.

سپ بلاتر در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی ایران یکی از تیم های خوب آسیاست و این مسئله را با صعود مستقیم به جام جهانی ثابت کرد. از اینکه در ساعات اولیه بامداد به استقبالم آمدید تشکر می کنم و بقیه صحبت هایم را در نشست خبری بیان خواهم کرد.

نکته قابل توجه اینجاست که حضور بالاترین مقام اجرایی رشته پرطرفدار فوتبال در دنیا که حضورش در کشورمان می تواند دستاورد های خوبی را در عرصه ورزش بیافریند در حالی است که این نوع دیپلماسی مبتنی بر ورزش برای اولین بار در کشور انجام می شود و به نوعی با یک رویکرد جدید می توان برای کشور امتیاز های خوبی را به ارمغان آورد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: